diiseli kakkos golffi pakuksi?
Valvoja: ffp jäsenet
diiseli kakkos golffi pakuksi?
no niin kakkosgolffi taas haussa..:D ( taitaa olla sairautta jo!)
tällä kertaa diisseli
elikkäs nähny noita kakkakoppa diiseli pakuja muutaman ja oon kuullu että enää ei voi muuttaa pakettiautoksi pikku verolla?pitääkö paikkansa?jos niin, miksi ei?
valmiit pakut pirun kalliita ja aikas kuppasia jos sattuu joskus vahingossa oleen myytävänä..
tällä kertaa diisseli
elikkäs nähny noita kakkakoppa diiseli pakuja muutaman ja oon kuullu että enää ei voi muuttaa pakettiautoksi pikku verolla?pitääkö paikkansa?jos niin, miksi ei?
valmiit pakut pirun kalliita ja aikas kuppasia jos sattuu joskus vahingossa oleen myytävänä..
Auton sarjanumerosta täytyy käydä ilmi että kyseessä on monikäyttö korimalli, sitä ei taida löytyä Golf II:sta. Ainakin katsastusmiehen mukaan, tai jos löytyy on aika harvinaista. Peugeot 205 diesel on malli minkä voit vielä tänäkin päivänä rekisteröidä pakuksi. Ostat sellasen joka on jo rekisteröity pakuks, taitaa olla ainoa vaihtoehto. Ne on rekisteröity silloin hyvinä aikoina.
elikkäs nähny noita kakkakoppa diiseli pakuja muutaman ja oon kuullu että enää ei voi muuttaa pakettiautoksi pikku verolla?pitääkö paikkansa?jos niin, miksi ei?
Pitää paikkansa, "vanhoina hyvinä aikoina" pykälät oli erilaiset ja nykyään vaaditaan sellaista kuutiotilavuutta, mikä ei II koppaisessa täyty ilman jotain todella eksoottista muutosta koriin. (ja se onkin tarina erikseen) Ne mitä aikoinaan on leimattu on ja pysyy pakuina; uusia pakuja ei II-koppaista enää tule ja tämä tosiasia pitää II-koppaisten pakuiksi rekisteröityjen hinnat suht.korkealla vaikka mittarin mukaan Zombie km-luvuissa mennään jo pitkälti....
Eihän tässä pitkä aika kun oli tälläki foorumilla kaupan ykköskoppi 5-hengen paku. Kyllähän noita vielä liikkuu, sekä tienpäällä että myynnissä :) Itelläkin jo toinen menossa, kakkis tosin. Kyllähän siinä vähän tuo ikä jo painaa ja kilsatkin, mutta ainakin toistaseksi peltiä on suurinosa korista eikä aivan kukkamultaa.
Hyvissä hinnoissahan nuo on kuntoonsa nähden, samaten kuin Caddytkin.
Hyvissä hinnoissahan nuo on kuntoonsa nähden, samaten kuin Caddytkin.
EU:ssa jos on tyyppihyväksyntä jossakin maassa pakuksi mahdollistaa myös kyseisen kamppeen myymisen suomessa pakuna. Semmoisia noi uudet pikkupakut on. Fiestaankin saa halutessaan lasit takaosaan, jolloin sitä ei helpolla erota pakuksi. Myös konsernin tuotteista seat ibizan saa rekisteröityä pakuksi, siis tämän viimeisimmän mallin.
Ajan kanssa kun etsiskelet niin löytyy niitä kolmosiakin 2+3 pakuna.
Itse aloin etsimään alkukesästä ja pari viikkoa sitten ostin -96 variant golfin 2+3 pakuna. Nyt vain odotellaan sitä verolappua et näkee paljon tossa on verot loppupeleissä...
Saman konsernin vehkeistä noita skoda felicia farkkuja on paljon myynnissä 2+3 pakuna, mutta ovat niin äärettömän rumia kulkineita että ainakaan meikäläinen ei helpolla moiseen sorru.
Itse aloin etsimään alkukesästä ja pari viikkoa sitten ostin -96 variant golfin 2+3 pakuna. Nyt vain odotellaan sitä verolappua et näkee paljon tossa on verot loppupeleissä...
Saman konsernin vehkeistä noita skoda felicia farkkuja on paljon myynnissä 2+3 pakuna, mutta ovat niin äärettömän rumia kulkineita että ainakaan meikäläinen ei helpolla moiseen sorru.
Millä opilla on saanu katsastaa noita 1&2 koppasia 2+3 pakuiksi? Sain just laatat tohon omaan 1seen ja kysyin katsarilta et onnistuukos laittaa kovat takajakkarat, niin se totes vaan kylmän haaleasti että ei millään? se on muutoskatsastettu jo 1996 et eikös sillon saanu olla vielä kovat penkit takana?
-
- -
- Viestit: 177
- Liittynyt: 23.10.2006 11:06
Edellytys pakettiautoksi rekisteröinnille on merkintä asiasta tyyppikoodin takana - kakkoskoppaisesta muistaakseni sellainen löytyy tietyn tyypin takaa, mutta kaikissa tätä ei ole.
Toinen vaihtoehto olisi jos korimalli olisi esimerkiksi maastohenkilöauto tai farmari tai muu vastaavan tapainen, sillon takapenkit ja kiinnikkeet poistamalla homma toimisi. Hatchback ei käy joten se ei golffaajia auta..
Vanhoja kovia penkkejä ei ole saanut hyväksyä muutoskatsastuksessa 1999 jälkeen, aivan sama milloin auto on ensimmäisen kerran otettu käyttöön..
Toinen vaihtoehto olisi jos korimalli olisi esimerkiksi maastohenkilöauto tai farmari tai muu vastaavan tapainen, sillon takapenkit ja kiinnikkeet poistamalla homma toimisi. Hatchback ei käy joten se ei golffaajia auta..
Vanhoja kovia penkkejä ei ole saanut hyväksyä muutoskatsastuksessa 1999 jälkeen, aivan sama milloin auto on ensimmäisen kerran otettu käyttöön..
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 42 vierailijaa