Mikä oikea moottorinlämpö -94 vento td:ssä?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

BornFromJets
-
Viestit: 141
Liittynyt: 24.7.2007 0:08

Mikä oikea moottorinlämpö -94 vento td:ssä?

ViestiKirjoittaja BornFromJets » 6.8.2007 18:09

Lämmöt paikallaan ollessa about 90, mutta ajossa aina 60 celsiusta. Riennänkö nakuttaen hakemaan uutta termostaattia vai onko noin alhainen kuin 60 normi?

kaasuöljy
-
Viestit: 18
Liittynyt: 6.8.2007 8:15

ViestiKirjoittaja kaasuöljy » 7.8.2007 8:35

Kyllä toi mun eko-TD pitää sen n. 90 astetta riippumatta siitä seisotaanko liikennevaloissa, vaiko ollaanko liikkeellä.

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 7.8.2007 10:51

Juu ei ole normaalia, termari vaihtoon.

BornFromJets
-
Viestit: 141
Liittynyt: 24.7.2007 0:08

ViestiKirjoittaja BornFromJets » 12.8.2007 17:04

Miten termariin pääsee helpoiten käsiksi tässä koneessa? Sehän vissiin on alavesiletkun koneen puoleisessa päässä? Paljon on roipetta eessä.

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 12.8.2007 17:26

Yleensä se on juurikin vesipumpun alla siellä alavesiletkun ja pumpun välissä. Alakautta lienee helpoin jos ylhäällä on roinaa edessä.

jakemon
-
Viestit: 4
Liittynyt: 17.9.2007 20:01

ViestiKirjoittaja jakemon » 1.10.2007 20:10

mulla on kanssa samanlainen ongelma... kaupunkiajossa lämmöt pysyy siinä 90c paikkeilla mutta heti kun menee matka-ajoon niin lämmöt nousee 110c ja välillä on vilkutellut niissä lämmöissä öljynpainevaloa ja sitä summeria huudattanu!!

Mistäköhän sitä uskaltas vikaa lähtee ehtimään???

arko
-
Viestit: 46
Liittynyt: 22.6.2007 22:54

ViestiKirjoittaja arko » 1.10.2007 21:05

taitaa olla samajuttu ku mulla oli golffissa kylläkin bensa vehkeessä mut samassa paikassa se on. eli ensin otat remmin irti ohjaustehostajasta, sit ohjaustehostajan pumpun irti kolme pulttii kokoa kolmetoista. sit pääset käsiksi siihen alavesi letkuun siinä on kaksi kumppimillin pulttii. sit ole varovainen sen kanssa mulla se oli muovia ja saattaa lohjeta. sit kasaat. homma onnistuu parhaiten alakautta.

BornFromJets
-
Viestit: 141
Liittynyt: 24.7.2007 0:08

ViestiKirjoittaja BornFromJets » 19.11.2007 2:05

No en tiä miten siihen alakautta ois päässy käsiksi, siinähän oli moottorintukikin hankalasti alapuolella.

Meikäläinen vei suosiolla korjaamolle. Toinen huolto veikkasi ajaksi kaksi tuntia ja toinen tuntia, vein tunnin huoltamoon ja melkein kaksi tuntiahan siinä meni.

Edit: ja tämä topicci tuli foorumiuudistuksen myötä tälle bensapuolelle :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa