Toledo (ASV) teki alkuviikosta kylmäkäynnistystä tehdessäni sen, että alkoi hehkun merkkivalo vilkkua ja moottorin vikavalo syttyi palamaan. Käytin powerboxin kaapelin irti ja laitoin suoraan oikean narun kiinni suoraan moottoriin ja vikavalo sammui. Sitten kun laitoin powerboxin kiinni niin ei ollut enää senkään kanssa vikaa.
Nyt sitten tänä aamuna sama homma. Nyt en käyttänyt edes boxia pois vaan irroitin ainoastaan ohjaustietokoneen kaapelin ja tökkäsin sen takaisin ja taas vika poistui. Nyt illalla pääsin sitten Vag-comilla kiinni ja lukaisin vika koodin niin antoi tällaisen:
1 Fault Found:
17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
P1562 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Mistähän tuo nyt mahtaa kertoa? Kun putsasin koodin ja luin viat uusiksi niin ei ainakaan heti ilmestynyt takaisin...
Onko tuolla liittimessä ollut kosteutta vai onko mulla naftapumppu tai vastaava laukeamassa tuosta kiesistäni?
17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa