Golf IV AGR vakionopeuden säätimestä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

JP@motorsport
-
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2007 9:30

Golf IV AGR vakionopeuden säätimestä

ViestiKirjoittaja JP@motorsport » 4.8.2007 12:35

Joo elikkä vakkari toimii ok, sitoo kuten pitääkin mutta kysymys kuuluu voiko viiksestä pudottaa tai lisätä nopeutta? Tällä hetkellä ei ainakaan pelaa niin. Kun nappia pitää pohjassa niin tuntuu että auto alkaa "laahaamaan" ja kun taas laskee näpit irti viiksestä niin meno pysyy päällä kuten pitääkin. Onko johtoja yms. siirtelemällä mahdollista muuttaa vakkari toimimaan niin että viiksestä pystyy lisäämään ja vähentämään nopeutta?

RB
-
Viestit: 191
Liittynyt: 1.7.2004 21:43

ViestiKirjoittaja RB » 4.8.2007 16:14

Jos se SET/RES -napeista menee päälle niin kyllä sen melkein pakko silloin on myöskin lisätä ja vähentää nopeutta kun ajetaan vakkarilla. Vauhdin vähentäminen on hidasta mutta lisäämisen kyllä huomaa heti kun nappiin nojaa muutaman sekunnin.

JP@motorsport
-
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2007 9:30

ViestiKirjoittaja JP@motorsport » 4.8.2007 23:30

vaan kun ei toimaa... onko asennettu päin p***että?

RB
-
Viestit: 191
Liittynyt: 1.7.2004 21:43

ViestiKirjoittaja RB » 5.8.2007 12:38

Kuulostaa hyvin pitkälti kummalliselta että SET ja RES toimivat mutta + ja - eivät. Sähköisesti kun kyseessä ovat samat piirit ECUlle. Vag-Commilla kannattanee tarkistaa että oikeat bitit vaihtuvat kun nappeja painelee.

onko asennettu päin p***että?


Asennusselostus, kiitos! :)

JP@motorsport
-
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2007 9:30

ViestiKirjoittaja JP@motorsport » 5.8.2007 14:20

Joo kiinostais tietää selostus itsekkin. Vakkari oli jo paikallaan kun auto hankittiin. Kaikin puolin kyllä pelaa hyvin mutta kyllä munkin käsityksen mukaan sillä pitäs pystyä kontrolloimaan myös ajonopeutta.

Edit: ja niin nopeutta pystyy hyvin vähän laskemaan siitä napista jos sitä jaksaa painella sen miljoona kertaa. Toiseen suuntaan ei mitään vaikutusta paitsi että alkaa laahaamaan. Töpseli kiinni ja vag-comilla kattelemaan ->

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 5.8.2007 15:27

Ilmeisesti asensin omaani sen uudemman viiksen, jonka pääs on + ja -.

Nopea painallus lisää tai pudottaa nopeutta 1.5km ja pohjassa pitäminen taas jatkuvasti.

RB
-
Viestit: 191
Liittynyt: 1.7.2004 21:43

ViestiKirjoittaja RB » 5.8.2007 15:53

Ilmeisesti asensin omaani sen uudemman viiksen, jonka pääs on + ja -.


Onkos IV-Golfin viiksiäkin erilaisia? Sitten en sano enää mitään sillä mullahan ei ole cruiseviikseä ollenkaan:

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=18081

Amiz
-
Viestit: 21
Liittynyt: 2.4.2007 15:59

ViestiKirjoittaja Amiz » 5.8.2007 20:29

Elikkä sitä "liukunapista" ei vauhti lisäänny/cruise lähde pois päältä? Vai oletko yrittänyt lisätä vauhtia siitä vivun päässä olevasta napista?

tos
-
Viestit: 2001
Liittynyt: 26.2.2004 15:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja tos » 5.8.2007 21:13

Onkos IV-Golfin viiksiäkin erilaisia?
http://www.michaelneuhaus.de/golf/pic/g4_gra.jpg
Tommoset

se heittää jonku bannerin siihen, pitää pasteta toi osote uusiks nii kuva näkyy

JP@motorsport
-
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2007 9:30

ViestiKirjoittaja JP@motorsport » 5.8.2007 22:06

ei vaikuta vaikka mitä painelis siitä viiksestä...

RB
-
Viestit: 191
Liittynyt: 1.7.2004 21:43

ViestiKirjoittaja RB » 10.8.2007 20:29

Onkos IV-Golfin viiksiäkin erilaisia?
http://www.michaelneuhaus.de/golf/pic/g4_gra.jpg
Tommoset


Kappas.. Kuva on vähän epäselvä, mutta vanhassa mallissa lienee viiksen päässä olevassa napissa tekstit "SET", "+" ja "-" . Miten tuon napin pitäisi toimia...

Niin JP, mitenkäs cruise käyttäytyy jos cruisella ajaessasi painat RES-napin pohjaan ja pidät sen siellä?

JP@motorsport
-
Viestit: 29
Liittynyt: 15.2.2007 9:30

ViestiKirjoittaja JP@motorsport » 22.8.2007 12:05

joo näkyy nyt pelaavan ajoittain niin että jos res nappia pitää pohjassa hetken niin kiihtyy, toimii ajoittain. Henkimaailman juttuja... varmaan on johdot sekasin tms.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 22.8.2007 12:11

Eikös tuossa vanhassa nimenomaan setillä saa tiputettua nopeutta ja res nappia vetämällä sitä tulee lisää. Näin ainakin vastaavalla viiksellä varustetussa pirkkavolkkarissa asia toimii.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa