Auto on profiilin ilmoittama, sytytys on perinteinen kärjellinen joka pitäisi muuttaa kärjettömäksi. Olenko ymmärtänyt oikein, eli kärjettömässä sytkässä on Hall-anturi jakajassa josta ohjauspulssi lähtee trankulle joka ohjaa puolaa? Noita trankkujahan saa Motonetistä parilla kympillä ja virranjakaja pitäisi varmaankin hakea sitten jostain romuttamolta, vai osaisiko joku kertoa sopivan setin esim. Motonetin varaosalistalta? Entä onko väliä kummanko ohjaustrankun ottaa, 7 liitintä rivissä vai jäähdytyslevyllä?
Kytkentäkaaviot olisi tietysti pop.
Kakkiksen kärjetön sytytys
Valvoja: ffp jäsenet
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=76337&highlight=k%E4rjet%F6n
Tuossa vähän edellistä juttua.
Varmaan toimii tuo yksikkö ilman tuota levyäkin, mutta jos haluaa varman päälle ottaa sitten tuon levyn kanssa.
Tuossa vähän edellistä juttua.
Varmaan toimii tuo yksikkö ilman tuota levyäkin, mutta jos haluaa varman päälle ottaa sitten tuon levyn kanssa.
Tuoltahan löytyi näppärästi kytkentäkaaviot... eiköhän tämä tästä suttaannu. Ilmaannun sitten kysymään lisää kun hilut on autossa eikä tule kipinää. ;) Vähän kyllä mietityttää että voinkohan kytkeä hall-anturin ulostuloa suoraan tuonne trankulle kun noissa ryssäsivun kytkiksissä ne kulkee aina Digifantin kautta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa