Motonetti tarjoaa helmoihin ja takakaariin ei oota. Mistä sais laadukkaita osia suht edukkaasti? Kyseessä om 70-luvun farmari passatti.
Passaisko esim takakaariin kolffin kaarista osa? Molemmissahan on orkkisrengaskoko 13 " eli kaaren säteessä ei liene suurta eroa?
Mistä peltiosia vanhaan passattiin?
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä on tarkka vuosimalli, onko kyseessä siis pre-facelift typ32? Minä vein motonetistä viimeiset etulokasuojat hintaan 20€/kpl(!), ja muutkin osat on aika vähissä kuten jo mainitsit. Ajattelin omaan projektiin tilata osia osoitteesta http://www.warny.be/
Mulla on helmat mutta voi olla että tarvitsen ne omaani... Ostelin nuita korjauspaloja kerran talteen kun niitä eräällä yksityishenkilöllä sattui olemaan, ilman että mulla oli varmuutta oman passattini tarkemmista ruostevaurioista.
Golffin takakaaret, ainakin ykköskoppaisen, on aika paljon leveämmät. Sellaisia suunnittelin kuitenkin omaani koska taakse tulee 13x8" vanteet.
Mulla on helmat mutta voi olla että tarvitsen ne omaani... Ostelin nuita korjauspaloja kerran talteen kun niitä eräällä yksityishenkilöllä sattui olemaan, ilman että mulla oli varmuutta oman passattini tarkemmista ruostevaurioista.
Golffin takakaaret, ainakin ykköskoppaisen, on aika paljon leveämmät. Sellaisia suunnittelin kuitenkin omaani koska taakse tulee 13x8" vanteet.
Jep sama kiesi.
Nyt löytyi takakaaret, takahiekkapelti ja vasen takanurkka. Taitaa olla aikalailla finaalissa peltiosat tuohon malliin juu. Täytyypä tutkia tuo belgian putka. Jos oot tilailemassa sieltä jotakin niin pistä vaikka yv, niin koitetaan pistää kimppatilaus menemään?
No näillä pääsee jo alkuun.
Nyt löytyi takakaaret, takahiekkapelti ja vasen takanurkka. Taitaa olla aikalailla finaalissa peltiosat tuohon malliin juu. Täytyypä tutkia tuo belgian putka. Jos oot tilailemassa sieltä jotakin niin pistä vaikka yv, niin koitetaan pistää kimppatilaus menemään?
No näillä pääsee jo alkuun.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”