teho erot 1.8 ja gti:n välillä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

J.V.K
-
Viestit: 122
Liittynyt: 31.3.2007 11:49

teho erot 1.8 ja gti:n välillä

ViestiKirjoittaja J.V.K » 29.7.2007 14:21

paljonko kakkiksen 1.8 moottori häviää 16 venttiiliselle gti-tekniikalle
heppoina?

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 29.7.2007 14:39

GU koneessa on 66kW/90hv ja 16V PL-moottorissa (katillinen )129hv ja KR-moottorissa 139hv.

Siitä voi laskea itte :)

JukkaKo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 15.3.2007 20:24

ViestiKirjoittaja JukkaKo » 29.7.2007 14:39

Gti:n koneesta riippuen 39-49 hv. 1.8 16V koneesta on ainakin 129hv ja 139hv versiot. 1.8 "tavallisessa" koneessa taitaa olla sen 90hv.

edit. Pete I ehti ensin

J.V.K
-
Viestit: 122
Liittynyt: 31.3.2007 11:49

ViestiKirjoittaja J.V.K » 29.7.2007 16:18

Kiitoksia informaatiosta.

Kannattaako tavallista ykskasia ruveta piristelemään vai laitanko sukanvarteen pätäkkää gti tekniikkaa varten?

Mikä olisi järkevin tapa virittää 1.8 moottoria, tavoitellaanpa nyt aluksi päälle 100hp?

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 29.7.2007 17:11

Laita vaan sukanvarteen kyhnyä! Ei nuo 16v tekniikat maksa ku korkeintaan 600-700€. Tolla hinnalla saat ehkä just ja just jonku nokan laitettua normi 1.8:siin.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 29.7.2007 17:12

Ei noihin kakkoskorisiin enää varmaan kannata alkaa tekemään tekniikanvaihtoa, kun noita 16 venttiilisiähän saa jo suht edullisesti. Tietysti jos sitten haluaa välttämättä rakentaa, ja löytyy halpa ja hyvä tekniikka.

Eipä siihen 1.8:siin tarvinne kuin peltisarja/putkisto vaihtoon, joku virinokka vielä niin ollaan siellä 100 hevosen tuntumassa. Mutta noi yleensä sitten maksaakin sen 16v tekniikan verran kun meet uusia osia ostelee.

J.V.K
-
Viestit: 122
Liittynyt: 31.3.2007 11:49

ViestiKirjoittaja J.V.K » 29.7.2007 20:43

^no 16v jannuna nyt haluaa rakentaa ja aikaakin kortti-ikään on.
Eli ei kun -spare your money- kamppanja pystyyn ja gti-tekniikkaa säästämää.

Kotipihassa seisoo kohtuukorinen kakkis jonka ruostesuojaustöitä olen aloitellut.
>tulee muuten projektiosastollekki jossai vaiheessa< you will see

ISO kiitos kaikille tiedonannosta!

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 30.7.2007 0:13

Ja tekniikkaa kannattaa kysyä Loimaan Benecarsilta.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 30.7.2007 9:34

Megasquirt 'n sparkilla saa luultavasti sen sata+ heppaa GU:sta, kaasari + keskipako-/alipainesäätöinen virranjakaja kun ei ole jostain syytä kummatkaan huipputarkkoja ja loppuun asti viritettyjä järjestelmiä... Rakennushinta ei ole paha mutta dynoaika saattaa maksaa jo jonkinverran.

Arto S
-
Viestit: 793
Liittynyt: 29.4.2007 20:14

ViestiKirjoittaja Arto S » 30.7.2007 11:40

Suoraan vaan gti-peliä alle, sipostelet korin nappikuntoon ;D Tosiaanhan noita gti:tä tullee melkein joka nurkalla jo vastaan. Mutta jos mieli tekkee räpeltee nii vaiha ihmeessä :D

passatvariantti
-
Viestit: 36
Liittynyt: 16.6.2006 11:37

ViestiKirjoittaja passatvariantti » 30.7.2007 20:39

moi
mä voin ostaa sulta siitä 1.8 koneesta sen kaasuttajan jos on toimiva..?
[email protected]


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa