VDO tempostat uudelleen asennus

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

P_Valtonen
-
Viestit: 238
Liittynyt: 24.7.2003 10:28

VDO tempostat uudelleen asennus

ViestiKirjoittaja P_Valtonen » 30.7.2007 1:26

Jeesaskaa tyhmää

VDO tempostat 83.601
KBA-ABE 94.004

* Onko kuvassa kaikki tarvittavat asenusosat? Ilmeisesti ei koska sisälle tulevan kytkimen (punanen nuoli) kaapeli on PVC, mutta tuo moottoripaketti on kumikaapelilla varustettu, vaikka molemmissa olikin samat värit & johdin määrä

* Kytkentä kaaviota löytyskö?

* Miten tää tutkii nopeutta? Laturin ripe-jänitteestä vai jostakin muusta? Jossakin Tempostatissa on nopeusmittarin vaijerissa anturi.

* Noiden ylimäärästen kytkimien asennus & tarkotus (siniset nuolet)

Edit-1 siniset nuolet on konehuoneen puolelta

Kuva

P_Valtonen
-
Viestit: 238
Liittynyt: 24.7.2003 10:28

ViestiKirjoittaja P_Valtonen » 30.7.2007 8:25

==>Per Thänx !

Tässä PDF kaivettuna linkistäsi
http://www.t3-infos.de/images/VDO_Tempostat.pdf

Eli ei ole kokonainen toi mun laitteisto, dääm Kuva

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 30.7.2007 8:57

Aivolaatikkohan tuosta näyttäisi puuttuvan. Boksin tyyppi: VDO 412.205/1/7
Tuolla olisi suomalaista ohjetta ja tuolla muuta asiaa. Tuolla korjausohjeita boksille.
Viimeksi muokannut lukkari, 30.7.2007 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

P_Valtonen
-
Viestit: 238
Liittynyt: 24.7.2003 10:28

ViestiKirjoittaja P_Valtonen » 30.7.2007 10:11

Kiitos lukkari

Korjaatko linkin?
2 ekaa tuolta menee samaan dokumenttiin

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 30.7.2007 13:05

Sorge that, korjattu.
Itse meinasin asentaa tuollaisen sarjan kolmoskoppaseen golfiin, mutta en saanut hankittua orkkisviikseä merkkiliikkestä (70€). Pitänee myydä pois.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 30.7.2007 16:44

Mahtava topic! Tiedä vaikka oman Jetankin säätimen saisi näillä vinkeillä joskus humppaamaan! Joku fiksumpi viiksi tuohon pitää keksiä, tuo "joystick" on aika karu, ei kovin OEM.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 30.7.2007 18:02

Coupe audiini asennettiin Saksassa aikoinaan samanlainen sarja tuollaisella joystickilla. Orkkisviiksellä olisi senkin saanut wörkkimään, mutta tuolloin sellainen viiksi maksoi aivan mahdottomasti. Taivutin siis tuon ohjaimen varren samanlaiselle mutkalle kuin vilkkuviiksi on ja kiinnitin säätimen viiksen taakse ohjauspylvään kuoreen.

Jamppo
-
Viestit: 71
Liittynyt: 4.3.2004 9:06

ViestiKirjoittaja Jamppo » 31.7.2007 12:23

Muutama viikko sitten asentelin umpikeulaan moisen säätimen ja boxin uudelleenkolvauksen jälkeen on toiminut moitteetta. Kivikautista tekniikkaa hivenen epäillen laitteen toiminta oli hyvinkin positiivinen yllätys.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 31.7.2007 16:41

Osa noista VDO:n laitteista on todella vanhoja, varmaan jotain 30 vuotta on ikää esim. mersuihin asennetuilla laitteilla. Omassani oli myös aikanaan asennuksen jälkeen toimintahäiriöitä, mutta lukuisien liitosten läpikäynti poisti ongelmat.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa