Siirretty, Venton tekniikanvaihto probleema

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Handels
-

Siirretty, Venton tekniikanvaihto probleema

ViestiKirjoittaja Handels » 18.7.2007 18:52

Täälä foorumin tyypeillä on ilmeisesti vr6 tekniikan saaneita ventoja niin esittäisin sellaisen kysymyksen, että onko ollut katsastuksessa ongelmia painojen kanssa?
Kävi tuossa konttorilla sillä lailla että kun olin kyselemässä muutoskatsastuksen perään niin konttorin äijä löi auton heti vaakaan ja sanoi sen kummempia miettimättä että ei poika onnistu... Sanoi siihen vielä että ehkä just ja just 1+1seks

Kaikki paperit on kyllä kunnossa mut en tiedä kuinka muilla on homma hoitunut?
Kokemuksia!?!

Ville V
ffp jäsen

ViestiKirjoittaja Ville V » 18.7.2007 21:10

No sitähän on tehtaaltakin saanu. Ei pitäs kai olla mitään ongelmia. Itse kyllä laitoin muinoin sen 2.0 16v tekniikan mutta vr6 sitäkin verrattiin. Kauhee kasa rokkivehkeitä kyydissä ja täydellä tankilla punnitsi sen. Mulle tuli rekisteriotteeseen se 4 paikkaiseksi. Se oli joku ihan tolkuttoman suuri paino mitä määriteltiin keskimääräisen suomalaisen painoksi millä se niitä henkilölukuja laski. Jäi joku 5 kiloo vajaaks siitä viidennestä henkilöstä. Ei kai se vr6 motti nyt niin paljoo enempää voi painaa. Ei luulis ainakaan. Auton paino ois keventyny joku varmaan 40kg jos olis ollu kaikki rokkivehkeet pois. Pikasella googlettelulla noitten omamassojen ero olis alle 90kg. Eli neljäpaikkaiseksi pitäs onnistuu helposti.

Ja sillä ei käytännössä ole mitään väliä onko rek otteessa neljä vai viis paikkanen. Tilapäisesti sen saa ylittää 20% ja kuutta ihmistä ei ventoon enää oikein sovi. Joten neljäpaikkaiseksikin rekisteröidyllä voi viisi matkustaa ihan hyvin. Näin sanoi katsastusinssi minulle.

Ehkä uusi reissu konttorille ja tarkempi laskeskelu niin saat hommaan jotain järkeä. Kun onhan noita tehty useampikin.

Flashmn
-

ViestiKirjoittaja Flashmn » 18.7.2007 22:38

tai eri konttori

jtmattila
-

ViestiKirjoittaja jtmattila » 19.7.2007 19:24

Kyllä itse ainakin sain tuossa vuosituhannen vaihteessa ABA 2.0 85kW koneisen Venton katsastettua VR6-tekniikalla eikä käyttänyt edes vaa`alla.
Tosin mukana muutoskatsastuksessa oli n.7cm opus Volkkareista -91-96
jota inssi tutki noin 30 minuuttia.
Hieman oli vaan alkuun päästöissä sanomista kun katin tilalla oli tyhjä pönttö...

-Tonza-
-

ViestiKirjoittaja -Tonza- » 19.7.2007 23:08

Omassa meni ensin läpi sellassaan, mutta piti hakea konttorilta parin viikon päästä uus rekisteriote, kun AKE.n puolelta olivat tarkistaneet tietoja...
Eli muutos otteessa oli kantavuus ja muutos nelipaikkaiseksi.
Kaiken järjen mukaan onnistuu, kun AKE.n tarkastamana meni tuokin läpi.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”