Ongelma on käsittämätön, johon tuntuu olevan hankala löytää apuja kirjallisuudesta ja netistä. Kyseessä siis G1:
Automaattilaatikko ja kone irroitettu autosta. Kaikki pultit irti, laatikko irtoaa noin 1,5cm koneesta, mutta ei lähde irti. Missä on pultti tms., joka pitää laatikon edelleen kiinni koneessa? Startti on vielä paikoillaan, koska en pääse kahteen 13mm pultin kantaan kiinni millään työkalulla (=liian ahdasta). Vai pitääkö startti tosiaan irroittaa ennenkuin saa nuo erilleen??? Laatikko irrallaan startin saisi irti, mutta ei nyt...
Automaattilaatikon irroittaminen G1
Valvoja: ffp jäsenet
Perutaan puheita. Samalla tavalla tuo startti on kiinni vaihdelaatikossa, mutta toisinpäin. Manuaalissa vaihteiston puolella ja automaatissa koneen puolella. Kikkailemalla sai startin irti, joten ongelma ratkaistu. Mutta "vauhtipyörä" ei lähde, vaikka kuusi pulttia on avattu. Paketin keskellä oleva holkki ei liiku kuin koneen mukana, vauhtis siis pyörii tyhjää. Vielä kun keksii miten tuo vauhtis lähtee irti, niin homma on selvä ja kasaaminen alkaa... BIF häämöttää jo kiikarissa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa