Meinasin kysellä tuollaisesta kokemuksia koska Pasuuna on kyllä tulossa.
Tekniikka vielä vähän auki.
Nelikko kun kiinnostaa ja V6 vähän turhan iso niin kysynkin että millainen tuo
V5 tekniikka on?
Onko jotain heikkoa kohtaa tms muuta kommentteja.
Paska kun joutuu muussa tapauksessa taipumaan tuttuun 1.8T tekniikkaan.
Nelikkoa kun ei tuohon turbo-pataan saa.
Passat 3bg V5 4motion,kokemuksia?
Valvoja: ffp jäsenet
Ihan vaan mielenkiinnosta. Miten niin v6 liian iso? Itellä tässä Passatissa on 1.8 20v vapari ja kulutus on matka-ajossa isolla kuormalla yli kympin. Kaverilla on v6 neliveto Passatti joka kuluttaa vähemmän, siis isolla kuormalla ajettaessa.
Jos ei tykkää viritellä, niin ehdottomasta ottaisin ton v6 passatin, jos vaan rahat riittää.
Jos ei tykkää viritellä, niin ehdottomasta ottaisin ton v6 passatin, jos vaan rahat riittää.
Pitäs löytää suht pienillä kilsoilla oleva peli eikä varsinkaan dieseleitä löydy.
Muutenkin diesel tekniikka on mulle ihan outo joten se siitä.
V5 sen takia että olis kompromissi 1.8T:n ja V6 väliltä,EHKÄ.
Tehoa sopivasti ja ehkä hiukan halvempi käyttökustannuksiltaan kuin V6,EHKÄ.
Toisaalta kuluiltaan kalliimpi kuin vajaaveto 1.8T.
Lisänä olis tuo 4motion joka esim 2.0 bensan jatkona tuntuu aavistuksen mopolta, siis ihan ajatuksen tasolla.vrt 130-170hv.
No mutta mikään mainituista ei ole mikään tykki.
Vakuutuksethan ja huoltokulut aina pompsahtavat kun isompaan päin mennään.
En ole niinkään kulutuksesta niin huolissani.
Saattaahan se olla että mennään taas 1.8T kanssa, tinkien nelikosta.
Vielä kun ei yhtään ole ollut sitä osaa ajaa vajaavetoisella.
Muutenkin diesel tekniikka on mulle ihan outo joten se siitä.
V5 sen takia että olis kompromissi 1.8T:n ja V6 väliltä,EHKÄ.
Tehoa sopivasti ja ehkä hiukan halvempi käyttökustannuksiltaan kuin V6,EHKÄ.
Toisaalta kuluiltaan kalliimpi kuin vajaaveto 1.8T.
Lisänä olis tuo 4motion joka esim 2.0 bensan jatkona tuntuu aavistuksen mopolta, siis ihan ajatuksen tasolla.vrt 130-170hv.
No mutta mikään mainituista ei ole mikään tykki.
Vakuutuksethan ja huoltokulut aina pompsahtavat kun isompaan päin mennään.
En ole niinkään kulutuksesta niin huolissani.
Saattaahan se olla että mennään taas 1.8T kanssa, tinkien nelikosta.
Vielä kun ei yhtään ole ollut sitä osaa ajaa vajaavetoisella.
Meinasin kysellä tuollaisesta kokemuksia koska Pasuuna on kyllä tulossa.
Tekniikka vielä vähän auki.
Nelikko kun kiinnostaa ja V6 vähän turhan iso niin kysynkin että millainen tuo
V5 tekniikka on?
Onko jotain heikkoa kohtaa tms muuta kommentteja.
Paska kun joutuu muussa tapauksessa taipumaan tuttuun 1.8T tekniikkaan.
Nelikkoa kun ei tuohon turbo-pataan saa.
Toi V5 10 ventiilisenä on aika hengetön,,,
Ihan hyvä yhdistelmä
olen itsekin tutkiskellut ko. yhdistelmää ja plussia on riittävästi.
Uudemmasta neliventtiilisestä V femmasta on lastentaudit jo kitketty ja lienee jakoketjullinen. Kulutus kohtuullista verrattuna V6:seen ja menoa on kuitenkin riittävästi. olen lueskellut eri foorumeita saksassa ja muuallakin ja viitonen on suht arvostettu moottorina. TDissä on mielestäni aina kysymysmerkki esim. turbon luotettavuuden kanssa mitä tuossa V5:ssessa ei ole. Tiptronecceihin en itse koskisi.
Uudemmasta neliventtiilisestä V femmasta on lastentaudit jo kitketty ja lienee jakoketjullinen. Kulutus kohtuullista verrattuna V6:seen ja menoa on kuitenkin riittävästi. olen lueskellut eri foorumeita saksassa ja muuallakin ja viitonen on suht arvostettu moottorina. TDissä on mielestäni aina kysymysmerkki esim. turbon luotettavuuden kanssa mitä tuossa V5:ssessa ei ole. Tiptronecceihin en itse koskisi.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa