Tuossa iski yllättävä tarve starttimoottorille, Bosch osaa ei saatavilla samantien, Blueline tms. Tarvike tehdaskorjattua olisi samantien, 144e, ja motonetissä 99e tms. Onkohan motonetin osa samaa tavaraa vai jotain täyttä skeidaa?
Ei nappaisi mennä jonottamaan tuonne demarinettiin puoleksi tuntia että saisi tsekattua mikä tuo osa on miehiään..
Motonet starttimoottorit
Valvoja: ffp jäsenet
Itse sain motonetistä joskus jonku laturin joka oli laaduton jo suoraan paketista eikä ladannut yms. Joku Elstock tjsp kannattaa välttää sitä merkkiä ainakin.
Startin kun Corroon hain niin se oli jotain toista merkkiä, en muista mitä mut päällepäin näytti samanlaiset kuoret olevan ku boschissa. Kilometrejä ei oo vielä kertyny että osais kestosta yms sanoa.
Startin kun Corroon hain niin se oli jotain toista merkkiä, en muista mitä mut päällepäin näytti samanlaiset kuoret olevan ku boschissa. Kilometrejä ei oo vielä kertyny että osais kestosta yms sanoa.
niin no, jos joku ei tiennyt miksi starteissa,latureissa ja jarrusatuloissa on runko pantti niin, se on sen takia ettäkun palautat sen vanhan raadon, niin se lähetetään tehtaalle. jossa se puhalletaan ja kasataan uudelleen. eli jos sulla on vaikka laturi merkkiä jinjang niin se voi olla vaikka boschin tai hitechin yms... vanha. kaikki tarvike laitteet ovat rungoiltaan aina alkuperäisestä kunnostettuja.
Itsellä oli Scirocossa joku Jugoslavialainen Iskra tms. ja siihen ei käynyt yksikään hiilipaketti mm. Boschilta, kun ei löytynyt sellaista johon tulee johto sisäkautta. Mitat oli lähellä, mutta ei kuitenkaan samat. Päädyin sitten vaihtamaan koko laturin takaisin yhteen purku Boschiin, johon saa sentään osia.
Hiilipaketteja käytiin läpi kaikki motonetin myymät uusista vanhoihin, lisäksi VW:llä kävin, kun en tiennyt kenen valmistama tuo oli, ainut tunnistetieto oli "made in Yougoslavia" ja yhdessä kohtaa muovia kirjain "M", mutta se ei ollut kuitenkaan Motorolankaan. Kesti aikansa että sai jäljitettyä edes sen, että ei ole alkuperäinen, koska luulin vain hiilipaketin olevan vaihdettu.
Opetus oli, älä osta tarvikelaturia, jos meinaat että sitä voi myös korjata.
Hiilipaketteja käytiin läpi kaikki motonetin myymät uusista vanhoihin, lisäksi VW:llä kävin, kun en tiennyt kenen valmistama tuo oli, ainut tunnistetieto oli "made in Yougoslavia" ja yhdessä kohtaa muovia kirjain "M", mutta se ei ollut kuitenkaan Motorolankaan. Kesti aikansa että sai jäljitettyä edes sen, että ei ole alkuperäinen, koska luulin vain hiilipaketin olevan vaihdettu.
Opetus oli, älä osta tarvikelaturia, jos meinaat että sitä voi myös korjata.
Startin vaihdoin, ehanata, vanhan startin hammaskehä oli silppuna, ja mukavinta tuossa oli että nyt saa remppailla audia ennakoiden vähän enempikin, vauhtipyörästa oli leegoa poikki, joten uutta vauhtipyörää ja kytkintä sitten vaan. Eikä se vielä mitään, virikytkintä pitänee ootella reilun kuukauden..
Vitutuskäyrä kohtuullisen korkealla btw. :) - Onneksi positiivinen ajattelu auttaa, oishan tuo pitäny ennen seuraavaa kesää tehä kummiski.. samapa se nytkin tehdä. Autokaan ei kulu kun sillä ei aja.
Vitutuskäyrä kohtuullisen korkealla btw. :) - Onneksi positiivinen ajattelu auttaa, oishan tuo pitäny ennen seuraavaa kesää tehä kummiski.. samapa se nytkin tehdä. Autokaan ei kulu kun sillä ei aja.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa