onko teitä vaivannut vagin puute?
Valvoja: ffp jäsenet
onko teitä vaivannut vagin puute?
olen heti kun ajokortti tuli taskuun ajanut vaggilaisilla ja niitä on tässä 10 vuoden aikana ollutkin useampi,yhteensä 14kpl.taannoin myin perheeseen saapuvan(nyt jo saapunut) lisäyksen takia top sportin pois ja en tiedä mitän helkkarissa siinä niin kävi että pihalle ilmestyi ford farmarin muodossa?ford..
no joka tapauksessa huomasin että kuolasin jokaisen vanhankin gakkiksen perään ja tämä rupesi jo oikeasti hiertämään rauhaisaa perhe eloa,varsinkin kun jo ennen seatin myyntiä luovuin rakastamastani mk1 avosta.vaikka nyt välttämättä ei olisi tarvittu toista autoakaan taloon oli jo vaimonkin kantana hakea joku sopiva projekti pikimiten pihaan,ja eihän siinä kauaa perse homeessa maattu.sitä tässä mietin että on se ihmisen mieli ihmeellinen,sitä tuijottaa vanhaa coupe jettaa silmät kiiluen kuin joku pikkupoika.kait tämäkin pitäisi joksikin riippuvuudeksi määritellä,mutta onneksi lääke sentään on tiedossa..hitostako tätä tänne kirjottelen mutta hei missä sitä nyt raavas mies avautuisi elle täällä:)
no joka tapauksessa huomasin että kuolasin jokaisen vanhankin gakkiksen perään ja tämä rupesi jo oikeasti hiertämään rauhaisaa perhe eloa,varsinkin kun jo ennen seatin myyntiä luovuin rakastamastani mk1 avosta.vaikka nyt välttämättä ei olisi tarvittu toista autoakaan taloon oli jo vaimonkin kantana hakea joku sopiva projekti pikimiten pihaan,ja eihän siinä kauaa perse homeessa maattu.sitä tässä mietin että on se ihmisen mieli ihmeellinen,sitä tuijottaa vanhaa coupe jettaa silmät kiiluen kuin joku pikkupoika.kait tämäkin pitäisi joksikin riippuvuudeksi määritellä,mutta onneksi lääke sentään on tiedossa..hitostako tätä tänne kirjottelen mutta hei missä sitä nyt raavas mies avautuisi elle täällä:)
Tuo on niin totta. Itsekkin joskus tämän volkkarismin kanssa pähkäilleenä olen tullut siihen lopputulokseen että jonkin asteen sairaus tämä on. Se on ihan sama kuinka uusi tai hieno bemari naapurilla olisi ei se näytä miltään oman vagilaisen rinnalla olkoon se sitten vaikka 17 vuotta vanha.
Itsellä koko auto harrastus lähti Hondasta jonka jälkeen ostin esimmäisen konsernin tuotteen eikä sen jälkeen ole ollut epäselvää millä jatkossakin ajetaan. Eipä nämä vagilaiset omasta mielestä ole sen kummempia autoja kuin muillakaan merkeillä mutta jonkun hemmetin riippuvuuden ne aiheuttaa. Sekin että perheen sisällä tämä sairaus tuppaa tarttumaan muihin, eiköhän kohta emännänkin Mersu vaihdu VW logoiseen.
Itsellä koko auto harrastus lähti Hondasta jonka jälkeen ostin esimmäisen konsernin tuotteen eikä sen jälkeen ole ollut epäselvää millä jatkossakin ajetaan. Eipä nämä vagilaiset omasta mielestä ole sen kummempia autoja kuin muillakaan merkeillä mutta jonkun hemmetin riippuvuuden ne aiheuttaa. Sekin että perheen sisällä tämä sairaus tuppaa tarttumaan muihin, eiköhän kohta emännänkin Mersu vaihdu VW logoiseen.
Aivan mahtava kirjoitus!
Melkein sieluni silmin näin kun Suomalainen mies kirjoittaa pikkutunneilla muutaman saunakaljan jälkeen paheestaan, avautuu "näin miesten kesken". Vaimo ehkä mennyt jo nukkumaan jne. Täältähän meitä kohtalotovereita löytyy!
Minun vanhemmilla on ollu volkkareita vuodesta 1988, ja nykyinen '06 Jetta on järjestyksessään viides, jos minun volkkareita ei lasketa. Käyttöautona mulla ei ole VAGia ollut enää kohta pariin vuoteen, mutta tuo passatti sekä vaimokkeen kakkis korvaavat sen puutteen, vaikka passattikin on vielä täysin projektikuntoinen raato.
Työkaverit eivät ymmärrä sitä kun palvon parkkipaikan kasikuutosta jettaa tai golffia, eikä liioin tuttavat sitä kun yllyn kehumaan muuan ykskolmosta kakkosgolffia maasta taivaaseen, vaikka se auto on kyseiselle pariskunnallekin lähinnä "vitsi" josta haaveillaan vielä päästävän eroon.
Kun lähdin töistä viikoksi lomailemaan kotikonnuille, työkaverit nauro että "jaa, taidat joutua lähtemään huonommalla autolla ja vaimoke jää tänne ajelemaan paremmalla" viitaten siihen että Niina saa Volvon alle ja minä lähden golffilla kohti Kemijärveä, tuumasin, että kumpi se sitten oikeasti parempi auto on? :) No, Volvolla kuitenkin lähdin.
Jonkinlaista riippuvuutta se merkki aiheuttaa, ei vanhemmatkaan ole millään muotoa autoharrastajia vaan pikemminkin "järkiautoilijoita", mutta niin se vaan merkki säilyy.
Melkein sieluni silmin näin kun Suomalainen mies kirjoittaa pikkutunneilla muutaman saunakaljan jälkeen paheestaan, avautuu "näin miesten kesken". Vaimo ehkä mennyt jo nukkumaan jne. Täältähän meitä kohtalotovereita löytyy!
Minun vanhemmilla on ollu volkkareita vuodesta 1988, ja nykyinen '06 Jetta on järjestyksessään viides, jos minun volkkareita ei lasketa. Käyttöautona mulla ei ole VAGia ollut enää kohta pariin vuoteen, mutta tuo passatti sekä vaimokkeen kakkis korvaavat sen puutteen, vaikka passattikin on vielä täysin projektikuntoinen raato.
Työkaverit eivät ymmärrä sitä kun palvon parkkipaikan kasikuutosta jettaa tai golffia, eikä liioin tuttavat sitä kun yllyn kehumaan muuan ykskolmosta kakkosgolffia maasta taivaaseen, vaikka se auto on kyseiselle pariskunnallekin lähinnä "vitsi" josta haaveillaan vielä päästävän eroon.
Kun lähdin töistä viikoksi lomailemaan kotikonnuille, työkaverit nauro että "jaa, taidat joutua lähtemään huonommalla autolla ja vaimoke jää tänne ajelemaan paremmalla" viitaten siihen että Niina saa Volvon alle ja minä lähden golffilla kohti Kemijärveä, tuumasin, että kumpi se sitten oikeasti parempi auto on? :) No, Volvolla kuitenkin lähdin.
Jonkinlaista riippuvuutta se merkki aiheuttaa, ei vanhemmatkaan ole millään muotoa autoharrastajia vaan pikemminkin "järkiautoilijoita", mutta niin se vaan merkki säilyy.
Itse on tullut kasvettua tämän konsernin tuotteiden keskellä. Ikää nyt siis 21v. Niin kauan kuin muistan on isällä ollut volkkareita, toki muitakin pikku poikkeuksia on ollut. Ensimmäinen oli mk2 Golf. Sitä sitten seuraten sekalaisessa järjestyksessä yhteensä 7 Jettaa, laatikkomallin Audi 100, umpikeula Passat, Seat Toledo, pari Kuplaa joista toinen aito avo ja viimeisimpänä pari viikkoa vanha hankinta 3BG farkku. Ensimmäinen oma auto eli profiilin Jetta tuli omistukseeni isän toimesta. Kerran sain puhelun, että nyt olis trailerin päällä -89 Jetta tulossa Nokialta kohti Lahtea. Niin tuli minustakin VAG:in omistaja. Ja Mersulla ajan vain sen takia, jotta pääsisin paremmin rakentamaan Jetta projektia. Sellanen stoori mulla takana. :)
Viimeksi muokannut Dubsonic, 22.6.2007 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itsellä ei ole muita ollutkaan kuin volkkareita (no ok, yks ascona oli aikoinaan mutta se oli peltoauto). Nyt on ensimmäistä kertaa alla joku muu käyttöauto kuin kakkoskorinen golffi, tosin jetta :) Mutta kauhea polte on hommata joku golffi pihaan kun ei niitä ilman enää osaa olla. Ja jetta ei todellakaan käy korvikkeesta, vaikka läheltä liippaakin.
En tiiä mistä tämä "sairaus" itellä johtuu, perheessä ei ole ollut muita vageja kuin caddy aikoinaan, minkä isäukko manasi maan rakoon kun aina oli levällään jokapaikka. Sillä autolla tosin ensikertaa pääsin auton rattiin. Ja tuo profiilin ykkös-jetta, tuli mulle velipojalta vaihdossa polkupyörään, ollut minulla kohta jo kymmenen vuotta, öljyjä ei ole koskaan vaihdettu eikä puhettakaan mistään rempoista, aina menty pitkin peltoja ja jääratoja niin paljon ku toosasta irtoaa. Onhan se ehkä vähän rapistunu, mutta lähtee edelleen avaimesta käyntiin ja toimii niinkuin volkkarin pitää :)
Kuten yllä jo todettiin, sairautta tämä on. Jo ala-asteella tiesin minkä merkkisen/mallisen auton laitan, eikä ole epäilystäkään mikä se on :D
En tiiä mistä tämä "sairaus" itellä johtuu, perheessä ei ole ollut muita vageja kuin caddy aikoinaan, minkä isäukko manasi maan rakoon kun aina oli levällään jokapaikka. Sillä autolla tosin ensikertaa pääsin auton rattiin. Ja tuo profiilin ykkös-jetta, tuli mulle velipojalta vaihdossa polkupyörään, ollut minulla kohta jo kymmenen vuotta, öljyjä ei ole koskaan vaihdettu eikä puhettakaan mistään rempoista, aina menty pitkin peltoja ja jääratoja niin paljon ku toosasta irtoaa. Onhan se ehkä vähän rapistunu, mutta lähtee edelleen avaimesta käyntiin ja toimii niinkuin volkkarin pitää :)
Kuten yllä jo todettiin, sairautta tämä on. Jo ala-asteella tiesin minkä merkkisen/mallisen auton laitan, eikä ole epäilystäkään mikä se on :D
Firman fokuksessa ('06) ajelen ku toi corro on palasina ja kateellisina kattelen noita gti kakkiksia. Tosin viimeaikoina bmw e30 on alkanut herättää samanlaisia tunteita. Ois semmone 325 sähäkkä peli varmaan... Nainen motkottaa kun on jalois pyörii yks kakkis jota ei jaksa enää korjaa tai ajaa, mutta eroonpääsykin on niin vaikeaa.
-
- -
Minun ei varmaan tartte tässä erityisiä kirjotella, nikki kertoo kaiken. Mutta minä elin lapsesta teini-ikään kylässä, jossa kaikilla muilla paitsi meillä oli tojotat ja paras kaveri inhoaa volkkareita. Kasvo sisälle semmonen ikuinen volkkaristi. Meillä ei ole ollu ku vasta 3 volkkaria + audi, mutta ku kaikki on ajettu hautaan saakka, niin kilometrit korvaa autojen määrän.
PS. Jos porukoitten pihalle pesiytyis tojota, niin alkais haulikko soimaan, niin paljon minä niitä faksattuja "autoja" rakastan...
PS. Jos porukoitten pihalle pesiytyis tojota, niin alkais haulikko soimaan, niin paljon minä niitä faksattuja "autoja" rakastan...
tällä hetkellä tuolla pihalla seisoo 2x 3bg passattia, pitkä T4 ja octavia. parivuotta sitten joukon jatkona oli vielä audi 80 ja kieltämättä sitäkin kyllä vähän ikävöi vaikka se yhdessä vaiheessa oli aika ongelmapesäke kun kaikki levisi kerralla. talossa on aikasemmin ollu datsunia, tojotaa, opelia ja saappia jne , mutta kun eka vag tuli taloon niin senjälkeen ei ole muita ollut. itekkin muitakin merkkejä vagilla ajaessa kokeillut mutta mikän ei kuitenkaan samanlaista fiilistä koskaan ole tehnyt.
hankin ekan vw: n 2002 (venton) ja sen jälkeen ollut golf ja kolmas portteri menossa.
postin hommissa innostuin noista volkkareista ja varsinkin porterista. vaikka niissäkin oli ratti väärällä puolella.
on niissä omat vikansa ja tehottomiakin ovat, nuo vaparit. mut en niin kauheasti tehojen perään olekaan, vaikka viimeaikoina on ruvennut jokin caddy projekti kiinnostaan. jossa vois syöttöjä säädellä ja ahdintaki. kaikista eniten kleinbussi mieltä lämmittäis, jos sellaisen joskus...
e: edelleen on se mondeokin tuossa pihassa...
postin hommissa innostuin noista volkkareista ja varsinkin porterista. vaikka niissäkin oli ratti väärällä puolella.
on niissä omat vikansa ja tehottomiakin ovat, nuo vaparit. mut en niin kauheasti tehojen perään olekaan, vaikka viimeaikoina on ruvennut jokin caddy projekti kiinnostaan. jossa vois syöttöjä säädellä ja ahdintaki. kaikista eniten kleinbussi mieltä lämmittäis, jos sellaisen joskus...
e: edelleen on se mondeokin tuossa pihassa...
Viimeksi muokannut trp.freak, 24.6.2007 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juu ei todellakaan ole vaivannut.
Yhden pakollisen kakkiksen olen omistanut, ja kolmoskorinen oli perheessä silloin kun tänne aloin kirjoittelemaan, lisää ei ole tarvetta tulla ellei satu sopiva kohdalle sopivaan väliin sopivaan hintaan.
Moinen putkinäköisyys on yhtä paha vaiva kuin esim. kiihkouskovaisuus, merkkiuskollisuus on saatanasta.
:)
Yhden pakollisen kakkiksen olen omistanut, ja kolmoskorinen oli perheessä silloin kun tänne aloin kirjoittelemaan, lisää ei ole tarvetta tulla ellei satu sopiva kohdalle sopivaan väliin sopivaan hintaan.
Moinen putkinäköisyys on yhtä paha vaiva kuin esim. kiihkouskovaisuus, merkkiuskollisuus on saatanasta.
:)
-
- -
Isällä joskus oli vanha pahnuripaku ja sen molemmin puolin kaikenlaista ooppelista japanin ihmeisiin.
Itsellä eka auto oli Nissan Cherry ja sen jälkeen noita vaggilaisia.
Volkkariharrastus alkoi oikeastaan siitä, kun ostin entiseltä työkaverilta -87 Jetan. 1.3 koneella tietty :)
Se piti aluksi vain maalata, mutta mopo lähti käsistä ja maalauksen lisäksi kaikki sisustan osat verhoiltiin ja kone vaihtui 16V-malliin ym ym. Silloin jotenkin jäin noihin romuihin kiinni :)
Nykyiset mukaan lukien noita on sitten ollutkin vissiin 8 kpl.
Itsellä eka auto oli Nissan Cherry ja sen jälkeen noita vaggilaisia.
Volkkariharrastus alkoi oikeastaan siitä, kun ostin entiseltä työkaverilta -87 Jetan. 1.3 koneella tietty :)
Se piti aluksi vain maalata, mutta mopo lähti käsistä ja maalauksen lisäksi kaikki sisustan osat verhoiltiin ja kone vaihtui 16V-malliin ym ym. Silloin jotenkin jäin noihin romuihin kiinni :)
Nykyiset mukaan lukien noita on sitten ollutkin vissiin 8 kpl.
-
- -
^Heh! Niin!
Itteä ei oo ikään vaivannu V.A.G-puutostila! Aina on ollu pihassa sen verran volkkaria, ettei oo tuntunu olo tyhjältä! ;)
Omistuksessa ollu jo neljä GTi Golfia, yks GT ja muutama Jetta. Ja nyt tuo Portteri. (niin ja Caddyä unohtamatta!)
Puutostilasta ei havaintoja! ;) Tarvittaessa lisätään annostusta! =)
Itteä ei oo ikään vaivannu V.A.G-puutostila! Aina on ollu pihassa sen verran volkkaria, ettei oo tuntunu olo tyhjältä! ;)
Omistuksessa ollu jo neljä GTi Golfia, yks GT ja muutama Jetta. Ja nyt tuo Portteri. (niin ja Caddyä unohtamatta!)
Puutostilasta ei havaintoja! ;) Tarvittaessa lisätään annostusta! =)
-
- -
Meillä kans on suvussa vissiin tämä vaginismi..
Perheessä ollu elinaikanani (viimiset 21v.) Ainaki Golffi isältä isoveljelle periaatteella, vaarilla jetta niin kauan kuin muistan, isällä muutama portteri, myös tällä hetkellä, veljellä ollu passattia jos jonku korista sekä yks jetta josta tuli myös meikän eka auto, siskolla vento ja nyt passat, serkkupojat kans tykkää konsernin tuotteista audia ja volkkaria niilläki jos jonku laista, sedillä lähes lukemattomia vag:laisia ollut/on ja itelläki jetan jälkeen toi profiilin passat..
Nyt sitte vielä tyttökaverille ekaks autoks ilmesty audi 80 vaikka sen isä onki parantumaton mersumies, eli oppi menny perille :D
Eka oma vag oli siis -85 jetta johon vaihettiin tekniikkaa sun muuta ja melkeen itku silmässä sen möin vaikkaki hyvään tarkotukseen eli kaverin projekti sciroccoon vahvempaa myllyä.. Nyt kun muutaman kerran nähny oman rakkaan jetan( jossa kavereitten kans istuttu vajassa monta kertaa juomassa vaikkei kilvissä enää ollutkaan, ihan vaan muistoja verestämässä) alustapukeilla ilman konetta ja sisustaa, niin kyllä syö miestä ja syvältä..
Johtopäätös: Vagismi on tarttuva, koko eliniän kestävä mahdollisesti periytyvä sairaus, jota onneksi sairastaa aika moni :D
Perheessä ollu elinaikanani (viimiset 21v.) Ainaki Golffi isältä isoveljelle periaatteella, vaarilla jetta niin kauan kuin muistan, isällä muutama portteri, myös tällä hetkellä, veljellä ollu passattia jos jonku korista sekä yks jetta josta tuli myös meikän eka auto, siskolla vento ja nyt passat, serkkupojat kans tykkää konsernin tuotteista audia ja volkkaria niilläki jos jonku laista, sedillä lähes lukemattomia vag:laisia ollut/on ja itelläki jetan jälkeen toi profiilin passat..
Nyt sitte vielä tyttökaverille ekaks autoks ilmesty audi 80 vaikka sen isä onki parantumaton mersumies, eli oppi menny perille :D
Eka oma vag oli siis -85 jetta johon vaihettiin tekniikkaa sun muuta ja melkeen itku silmässä sen möin vaikkaki hyvään tarkotukseen eli kaverin projekti sciroccoon vahvempaa myllyä.. Nyt kun muutaman kerran nähny oman rakkaan jetan( jossa kavereitten kans istuttu vajassa monta kertaa juomassa vaikkei kilvissä enää ollutkaan, ihan vaan muistoja verestämässä) alustapukeilla ilman konetta ja sisustaa, niin kyllä syö miestä ja syvältä..
Johtopäätös: Vagismi on tarttuva, koko eliniän kestävä mahdollisesti periytyvä sairaus, jota onneksi sairastaa aika moni :D
kyllä se vaan niin on että ei näistä vageista mihinkään pääse..porukoilla ollut audeja niin kauan kuin muistan,niin eipä sitä sitten tullut muuta edes harkittua..eikä ole yhtään kaduttanut..ukolla ollut työautoina transporttereita vallan,mä ajelen työmatkat tolla hiluxilla ku siinä on lava ni saa helposti kaivinkoneiden kauhoja yms kiikuteltua..vois sekin kyllä olla sellanen neliveto tarokin..:) vaikkei niissä mitään eroa ole mut on se sentään VAG..:)
Kakkista taas alkanut tehdä mieli, viimeksi ollut 1.8GTI 16V, olihan se kiva leikkikalu:))
Historia:
B Ascona 2000i
1.8 GL (?) Golf (kakkis)
1.8 GT Golf / 2 kpl (kakkis)
1.8 16V GTI Golf (kakkis)
1.8 Golf 3
TDI Passat 1996
TDI Seat
Historia:
B Ascona 2000i
1.8 GL (?) Golf (kakkis)
1.8 GT Golf / 2 kpl (kakkis)
1.8 16V GTI Golf (kakkis)
1.8 Golf 3
TDI Passat 1996
TDI Seat
Viimeksi muokannut SR2001, 11.7.2007 12:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
itellä ollut 4vagia 4 viim. vuoden aikana
passat -98
golf -98
polo -06
golf -94
nyt baijerilainen,mutta asiat tulee muuttumaan:)
foorumia lueskelen päivittäin ja nyt vaivaa vag kuume sitten taasen.
myydään baijerin ihme pois sitä enemmän tarvitsevalle ja itse ajattelin hommata taasen uuden vag hellittäväksi;)
passat -98
golf -98
polo -06
golf -94
nyt baijerilainen,mutta asiat tulee muuttumaan:)
foorumia lueskelen päivittäin ja nyt vaivaa vag kuume sitten taasen.
myydään baijerin ihme pois sitä enemmän tarvitsevalle ja itse ajattelin hommata taasen uuden vag hellittäväksi;)
Pitkän VAG-liudan päälle on nyt tuo aero Saab pihassa joka sairautena lienee paljon vakavampi. Täytyy heti kärkeen todeta että Leonia on ikävä. Onneksi on tuo T4 sentään itsellä ajossa, ja vaimo saa ajaa Baasilla (Sekä tuo 80:nen tallissa).
Idea tuosta Saabista lähti tuosta ruotsissa ramppaamisesta ja sieltä löytyvästä todella suuresta lisävarustemäärästä (lue viriosista). Nyt alkaa olla alusta kunnossa, eli todella jykevä clamppi rektiotangolla, 22mm takavakaaja, kunnon iskarit ja aero/viggen vieterit yms. Jarrutkin käyty läpi (orkkista ja Bremboa). Kohtuu välijäähykin keulalla asuu. Joku ylimääräinen Trionic 7 boksikin asustelee jo Mummolassa Uppsalassa odottelemassa. Näillähän sitä pääsee alkuun...
...ja kun tähän vaiheeseen on päästy on jo alkanaut taas tehdä VAG:tä mieli. Jos vuodenpäivät aeroa pitäisi, rakentelisi kuntoon ja sitten jo myisi ja ottaisi totutut rakentelurahat takkiin :) Eli kait seuraavaksi täytyy hakea se A6 96kw. Kunhan ensiksi saisi tuon V6 Audin myytyä ja hankittua sen tilalle Caddyn tai pakukakkiksen...
Idea tuosta Saabista lähti tuosta ruotsissa ramppaamisesta ja sieltä löytyvästä todella suuresta lisävarustemäärästä (lue viriosista). Nyt alkaa olla alusta kunnossa, eli todella jykevä clamppi rektiotangolla, 22mm takavakaaja, kunnon iskarit ja aero/viggen vieterit yms. Jarrutkin käyty läpi (orkkista ja Bremboa). Kohtuu välijäähykin keulalla asuu. Joku ylimääräinen Trionic 7 boksikin asustelee jo Mummolassa Uppsalassa odottelemassa. Näillähän sitä pääsee alkuun...
...ja kun tähän vaiheeseen on päästy on jo alkanaut taas tehdä VAG:tä mieli. Jos vuodenpäivät aeroa pitäisi, rakentelisi kuntoon ja sitten jo myisi ja ottaisi totutut rakentelurahat takkiin :) Eli kait seuraavaksi täytyy hakea se A6 96kw. Kunhan ensiksi saisi tuon V6 Audin myytyä ja hankittua sen tilalle Caddyn tai pakukakkiksen...
Opettelin ajamaan Isäukkoni '84 Pololla, jonka jälkeen erehdyin ostamaan 93 vuonna 69 mallisen kuplan.. auto on edelleen minulla... sittemin on tullu ostettua 63 kastenwagen, 67 kupla. purettua '70 kupla, vähän aikaa oli 66 mersukeulakupla, 65 customirottakupla. sairautta :D ainiin oli yks. ilmanen ford fiestakin 2 vuotta jonka myin 150e:llä etiäppäin
3 vw:tä nykyään :)
Avokki on omistanu fiat 127+kakkiksen+325 pemun
vois vaihtaa ton pemun johonki vagineeseen ;)
3 vw:tä nykyään :)
Avokki on omistanu fiat 127+kakkiksen+325 pemun
vois vaihtaa ton pemun johonki vagineeseen ;)
Ite omistan listalla näkyvät vagit. Korttiki ollu vasta neljä vuotta. Niiden lisäksi oon omistanu ekana autona 240 volvon, josta tajusin luopua hyvinkin hätäseen. Hetken ajan omistin myös 77- vuoden Derbyn, mutta itelle jäi tarpeettomaks, ku hommasin viä jetan ja cabrion. Näitä ennen olin jo ostanut GTI golffin. Onneks isoveli otti Derbyn huostaan, ku ei noita pyöreälamppusia derbyjä kai juuri enää ole. Jetan viä koitan vaihtaa johonki halvempaan, ku opiskelijan budjetti on niin kovin rajallinen, mutta sen jälkeen en yhestäkään aio luopua.
Kai tätäkin voi jo jonkin asteiseksi hulluudeksi luonnehtia.
Kai tätäkin voi jo jonkin asteiseksi hulluudeksi luonnehtia.
Itse taas ihmettelen miten voi VAGilainen yllättää puun takaa.
Omistanu Fordeja, Hondan, Rellun ja viimeisin oli 106 GTI ennenkuin vaihdoin IV Golf GTI:hin. Voi sitä hymyn määrää kun ajoin ensikoeajon sillä. Lyhyesti: Henkinen orgasmi. Oli vaikeata tajuta kuinka hyvä auto voi olla ajaa. Siis mikään noista edellisistä tuotteista ei ollut edes lähelläkään Volkkaria. Tajusin vasta siinä vaiheessa että olin ostanu autoja ulkonäön puolesta. Ei enää...
Sen jälkeen en oikeastaan ole muita merkkejä edes katsonut. Ainoastaan konsernin tuotteita. Nyt hakusessa Skoda Octavia.
Se on pakko lisätä että Cordoba oli pettymys! Sitä olen ihmetellyt. Ei muuten, mutta ajoasento. Muilla samoja ongelmia ajoasennon kanssa?
Omistanu Fordeja, Hondan, Rellun ja viimeisin oli 106 GTI ennenkuin vaihdoin IV Golf GTI:hin. Voi sitä hymyn määrää kun ajoin ensikoeajon sillä. Lyhyesti: Henkinen orgasmi. Oli vaikeata tajuta kuinka hyvä auto voi olla ajaa. Siis mikään noista edellisistä tuotteista ei ollut edes lähelläkään Volkkaria. Tajusin vasta siinä vaiheessa että olin ostanu autoja ulkonäön puolesta. Ei enää...
Sen jälkeen en oikeastaan ole muita merkkejä edes katsonut. Ainoastaan konsernin tuotteita. Nyt hakusessa Skoda Octavia.
Se on pakko lisätä että Cordoba oli pettymys! Sitä olen ihmetellyt. Ei muuten, mutta ajoasento. Muilla samoja ongelmia ajoasennon kanssa?
Omaan lyhyeen autohistoriaan on mahtunut kolme vaginetta ja neljäs tulossa, myin aikaisemman auton veks ja yritin katella jotain "hyvän hintaista" kulkupeliä tilapäiseenkäyttöön luokkaa nissan toyota yms muut paskat 400 - 800 egen autot... ja ei tuu mitään, ei pysty ostamaan muunlaista merkkiä... Hyvästä on paha luopua ;)
ja toisiaan selvennykseksi tuo tuleva konsernilainen ei ole em. hintaluokassa! Järjestyksessä on siirrytty uudempaan, viimeisin oli 92' joskos nyt olis 98'-->
ja toisiaan selvennykseksi tuo tuleva konsernilainen ei ole em. hintaluokassa! Järjestyksessä on siirrytty uudempaan, viimeisin oli 92' joskos nyt olis 98'-->
Meidän perheessä on ollut VAGia ja pienenä hairahduksena muutama Ford, Opel ja Renault. Nyt kuitenkin pihassa G2 ja B4 Passat. Synkällä 80-luvulla ajettiin Jetalla, 90-luvulle tultaessa vaihtui alle tuliterä Vento ja 2000-luvun alussa tuo kyseinen B4 Passat. Itselläni on nyt menossa ensimmäinen ihan oikea omilla rahoilla ostettu auto, -87 kakkiainen. Siskokin on autoa himoitsemassa ja varmaan kakkis pitää sillekin ostaa. Äiti on tosin TDI Pasuunaa vaihtamassa johonkin pieneen ranskalaiseen - 5tkm vuosiajoilla ei kannata dieseliä pitää.
itekki vw-merkkiseen kotteroon olen jumittunu.. taitaa olla meidän perheen ainut nestejäähdytteinen vagillainen. tosin isukilla no joskus ollu kupla mut ei muuta. olen tykänny ajaa "kakkakopalla" mutta mitä sitten? siinä on sitä tunnetta. on noita autoja tullu ajettua vaikka ja mitä mutta ei samaa tunnetta ku g2. eli sairaus alkaa puremaan pikku hiljaa ja suunnitelmissa laittaa projekti g2 talvella
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”