Vinkkejä KR-koneen kasaamiseen...?
Valvoja: ffp jäsenet
Vinkkejä KR-koneen kasaamiseen...?
Elikkäs nyt alkaa tuo oma projektini olla siinä vaiheessa, että kaikki osat on käyny koneistamolla mutkin ja tarvittavat tiivisteet, stefat, laakeriliuskat ym. on kasassa, kaikki koneen osat putsattu sekä maalattu ja pitäs alkaa kokoamaan tuota palapeliä...alakerta on jo kasassa (kampura, veivit ja männät), mutta mitä kannattaa ottaa huomioon tästä edespäin...?esimerkiksi nuiden tiivisteiden kanssa, oottekos käyttäneet jotain tiivistemassaa lisäksi, vai kasanneet pelkkien tiivisteiden avulla?Ja mitkä pultit kannattaa uusia vauhtipyörän ja kannenpulttien lisäksi?Entäs olettekos käyttäneet ruuvilukitetta jossain erityisissä paikoissa?kaikki vinkit tämän palapelin kasaamiseen liittyen ovat tervetulleita:)....
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Itse PG konetta kasatessa käytin pelkästään tiivistesarjan tiivisteet enkä mitään lisätököttejä. Kankien pultit pitää kai vaihtaa, samoin kannen, vauhtipyörän ja nokkahihnapyörän pultit. Runkolaakeripukkien pultteja en vaihtanut.
Kaikki muut pultit käytin about uudelleen, etenkin koska melkein kaikki näytti olevan 10.9 lujuutta. Pakosarjan mutterit kandee vaihtaa kuparisiin. Ruuvilukitetta taisin pistää hihnapyörien pultteihin, mutta se ei kai ole välttämätöntä.
Kaikki muut pultit käytin about uudelleen, etenkin koska melkein kaikki näytti olevan 10.9 lujuutta. Pakosarjan mutterit kandee vaihtaa kuparisiin. Ruuvilukitetta taisin pistää hihnapyörien pultteihin, mutta se ei kai ole välttämätöntä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa