Paljonko maksaa listojen maalaus?
Valvoja: ffp jäsenet
Paljonko maksaa listojen maalaus?
Paljonko oletta joutuneet köyhtymään kun olette maalauttaneet passatin (3bg)listat korinväriseksi?
Mulle ainaki maalari sano että ne kyllä voi maalata mutta painepesuria ei enää kestä että se ajanmittaa lähtee se maali pois. 1000€ makso koko auton ympärimaalautus ja ois saanu listatki samaan hintaan mutta otettiin maalarin neuvosta opiksi että niitä ei kannata sitte maalata. Uskosin 100-200€ maalautuksen saavan.
Molempien puskureiden alareunat voisi maalata korinväriseksi. Varsinkin takana kun tämän maalamattoman osan osuus puskurin on suhteellisen suuri. Tiedä sitten kuinka kauan se pysyy ilman kiveniskemiä.
Voiko gti mallin listoja ostaa.. Kyllähän noissa näkyy maali pysyneen. Ovat tosin sileät pohjaltaan.
Voiko gti mallin listoja ostaa.. Kyllähän noissa näkyy maali pysyneen. Ovat tosin sileät pohjaltaan.
Aika rasvasia uudet osat on, että paremmin vanhassa muovissa pysyy. Itse kun olen noita maalannut niin kuumailmapuhallin ja asetoni on kova sana, lämmittää ja pyyhkii asetonilla, mitä uudempi osa sitä useemman kerran lämmittää ja pyyhkii. Uuni olis vielä parempi että se muovin sisältä hikoilee se rasva pois. Sitten muovitartunta, pohjamaali ja kyllä pysyy vaikka paukkupullo maali. Kyllä te olette tosi ammattilaisia sitten käyttänytkin jos ei maalit pysy.
Hionta tekee kans namia muoviosille, pohjamaali tuntuu oikein tarttumalla tarttuvan hiottuihin osiin, erityisesti jos vertaa hiomattomiin ja millään lailla pesemättömiin :D
Lämmitys, asetonilla pyyhkäsy, kevyt hionta sopivan hienolla paperilla ja johan alkaa pohja olla tartuntakunnossa, sitte jos vinyylimaalia laittaa pohjalle niin tarttuu entistä paremmin ja siihen pohjamaalia pari kerrosta ja pintamaalia pari kerrosta ja lakkakerros jos niin haluaa.
Lämmitys, asetonilla pyyhkäsy, kevyt hionta sopivan hienolla paperilla ja johan alkaa pohja olla tartuntakunnossa, sitte jos vinyylimaalia laittaa pohjalle niin tarttuu entistä paremmin ja siihen pohjamaalia pari kerrosta ja pintamaalia pari kerrosta ja lakkakerros jos niin haluaa.
listat saa helposti vaihdettua, ohjeet löytyy täältä. http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... ia&start=0
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”