Vastaavasti akun +-navan ja mustan johdon välillä pitäisi olla +12V silloin kun ajonesto on päällä.
Perustin edellisen kommenttini tähän:
Kaaviossa punaisessa johdossa lukee: "start killer -500mA" ja mustassa johdossa ignition +12V jos tilannetta helpottaa...
Toisin sanoen oletin että punainen johto "maadoittaa" (ottaa siis sisäänsä max. 500mA) silloin kun ajonesto on päällä. Lisäksi koska +12V tulee virtalukolta, rele vetäisi vain silloin kun yritetään startata.
Tosin moiseen kytkentään johtojen värit vaikuttavat hassuilta...
No niinpäs tosiaan... Mites siellä ohjeissa tollee se nyt on laitettu :s Onko ideoita miten systeemin saisi toimimaan?
Tutki, onko siinä hälyssä yhtään maadoittavaa lähtöä? Siis sellaista, että sen johdon ja akun +-navan välille tulee jännite kun ajonesto on päällä. Jos on, niin se johto releen toiseen napaan ja virtalukolta tuleva +12V toiseen (85 ja 86).
Jos taas hälyttimestä löytyy pelkästään sellainen johto, johon tulee +12V ajoneston ollessa päällä, tarvitsee etsiä virtalukosta sellainen napa joka kytkeytyy maihin virtojen ollessa päällä. Nämä siis kytketään siinä tapauksessa releelle 85 ja 86-nastoihin. Muistaakseni Golfin virtalukossa on tuollainen maadoittava nasta.