Miksi vääntö alkaa laskemaan 3200rpm jälkeen? golf gti 4
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
Miksi vääntö alkaa laskemaan 3200rpm jälkeen? golf gti 4
Miten sais tuon vääntökäyrän pidemmälle? Kun alkaa ihan alhaalta jo vääntää ja väntää hyvin 300nm ja tehoa 128kw, mutta kun se tippuu jyrkästi alas tossa 3200rpm kohdalla ja tehot alkaa vähän sen jälkeen tulee alas eli 4000rpm. Ahdot on 1bar ennen tuota kierroslukua ja sen jälkeen 0.4-0.5. Johtuuko vakio ahtimesta? alkaa ahdistaa? Vai pitäiskö ensin panostaa parempaan kooleriin? Onko joku vara ohjelma jos ahdot nousee liikaa?
Autossa ei muuta kuin cat-back ja dici-tech lastu ja forgen pässi.
JOs nyt joku jotain tietäis ja jakais tietoaan. vaikka mulle mailiin acs325#elisanet.fi
Piti laittaa toi dyno käppyrä mut en osannu liittää kuvia.[/img][/b]
Autossa ei muuta kuin cat-back ja dici-tech lastu ja forgen pässi.
JOs nyt joku jotain tietäis ja jakais tietoaan. vaikka mulle mailiin acs325#elisanet.fi
Piti laittaa toi dyno käppyrä mut en osannu liittää kuvia.[/img][/b]
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
laita se käppyrä esille niin voisi ihmetellä. Vakioahdin alkaa ahdistamaan aika nopeasti, se on totta. Isommalla ahtimella vääntökäyrä alkaa ylempää ja jatkuu ylemmäksi mutta samalla joudut kyllä muuttamaan muutakin.
Koodi: Valitse kaikki
[img]www.xxx.com/kuva.jpg[/img] saat suoraan kuvan tänne tai
[url]www.xxx.com/kuva.jpg[/url] tulee linkkinä
Ja kuvahan on oltava ladattuna nettiin, liitteeksi et sitä tänne voi liittää.
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
Eikös tuo käyrän muoto ole aika pitkälle samanlainen kuin mitä BSR lupailee omalla lastullaan.
http://www.bsrab.se/bilder/_/ev_447_1_l.png/
http://www.bsrab.se/bilder/_/ev_447_1_l.png/
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
Paitsi et toi mun teho on toistakymmentä pienempi. Muuten aika lähellä tai ei sit kuitenkaan. Toi digi-tec on vissiin joku "laatu" lastu, jos lastut nyt yleensä on laadukkaita.
Puhuinkin ihan nyt vain käyrän muodosta, en siitä mitä jotkut firmat lupailevat. Toi sun paperilla oleva tulos on kuitenkin penkitystulos.
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
Muuten kuulostaa ihan normaalilta, mutta toi ihmetyttää, että ahdot laskee 1bar jopa 0,4-0,5 bar ahdoille eli vakiopaineille? Dynokäyrä kuitenkin näyttää ihan normaalilta.
Kyllä se vakio mandariini aika pian hyytyy mutta ei sen noin paljon pitäisi hyytyä. Jos haluat, että vetää voimalla ylös saakka niin suurempaa ahdinta.
Lastussakin voi tietysti olla vikaa...
Kyllä se vakio mandariini aika pian hyytyy mutta ei sen noin paljon pitäisi hyytyä. Jos haluat, että vetää voimalla ylös saakka niin suurempaa ahdinta.
Lastussakin voi tietysti olla vikaa...
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
-
- -
- Viestit: 51
- Liittynyt: 8.3.2007 18:40
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa