Viisipyttynen ja kakkiksen laatikko?
Valvoja: ffp jäsenet
Viisipyttynen ja kakkiksen laatikko?
Tarkoituksena laittaa MK2 golffiin viispyttynen td motti. mitenköhän passaa laatikko/kytkin poikittais moottorin lootaan.
Transporterin vauhtipyörällä ja välilaipalla 02A laatikon saattais saada sopimaan. 020 laatikkoon ei vitosen vauhtipyörä mahdu. Kytkinkopan pulttijakokin on siis eri nelosessa ja vitosessa. Kampiakselin pään pulttijakokin on eri.
Kiinnikkeet, vetarit yms joutuu joka tapauksessa tekemään paikalleen sopivat itse. Siksi ehdotin heti Volvon laatikkoa, sopii suoraan moottoriin kytkimineen. T4 Transporterin laatikko sopisi kans, mutta moottori tulee Golfiin vähän hassuun asentoon :)
Äläkä vaan käsitä väärin, haluan nähdä tämän edes kuvissa kun se on valmis :D
Kiinnikkeet, vetarit yms joutuu joka tapauksessa tekemään paikalleen sopivat itse. Siksi ehdotin heti Volvon laatikkoa, sopii suoraan moottoriin kytkimineen. T4 Transporterin laatikko sopisi kans, mutta moottori tulee Golfiin vähän hassuun asentoon :)
Äläkä vaan käsitä väärin, haluan nähdä tämän edes kuvissa kun se on valmis :D
Saattas pian vr6 aski mennäkin mutta konetta joutuu kallistaan aika rajusti eteenpäin.
miten mulla on käsitys että veeran askin saa normaaliin nelipyttyseen mutta kallistus kulma vaan on väärä?
silloinhan portterin kone pitäis istua kakkiksen lootaan??
Hitto kun löytyis vaikka tyhjä vitos lohko niin pääsis kokeileen
miten mulla on käsitys että veeran askin saa normaaliin nelipyttyseen mutta kallistus kulma vaan on väärä?
silloinhan portterin kone pitäis istua kakkiksen lootaan??
Hitto kun löytyis vaikka tyhjä vitos lohko niin pääsis kokeileen
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”