Kakkosgolffin kapeista listoista ja muista osista
Valvoja: ffp jäsenet
Kakkosgolffin kapeista listoista ja muista osista
Juu eli mistä sais ostettua nuo kapeat GTI16V listat?En muistaakseni löytänyt ainakaan motonetin sivuilta..niin ja sitten olisi tuo "Golf"merkki joka on kiinni oikeassa takareunassa kolmella knipsulla,mistäköhän sellasen sais ostettua?
Kiitos etukäteen
Kiitos etukäteen
eipä niitä taida saada. itsellä maksoi vuosi sitte n.120€ kaikkine kiinnikkeineen. samalla tilasin mk3 golfin tekstin sinne persauksiin koska se tulee tarralla kiinni.
E: pitääkö noihin listoihin viritellä joku hälytys systeemi,lähtevät suht helposti irti. =D
E: pitääkö noihin listoihin viritellä joku hälytys systeemi,lähtevät suht helposti irti. =D
Viimeksi muokannut Sebastian, 13.6.2007 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Kysypä tuolta...
...vieläkö em. tuotteita löytyisi.
Ylimääräisiä kikkareitahan tuossa tulee mukana mutta ei kai se haittaa... :)
Mulle marmoritiskillä sanottiin että sait viimeiset kotimaasta löytyvät 3-ovisen listat...
Intergroitu GTI levikesarja
Sarja sisältää intergroidut lokasuojan levikkeet, helmalevikkeet sekä kylkilistat.
Sopii GOLF2'siin joissa "isot puskurit" ja GTI-spoilerit ja lopputulos on aidon näköinen GTI'n.
Sarja on alkuperäisvalmisteinen ja parasta laatua saatavissa.
Til.nro € Hinta Tuote
892220 488.00 Intergroitu GTI levikesarja
...vieläkö em. tuotteita löytyisi.
Ylimääräisiä kikkareitahan tuossa tulee mukana mutta ei kai se haittaa... :)
Mulle kans marmoritiskiltä sanottiin, ettei ole, eikä tule enää!
Mulle marmoritiskillä sanottiin että sait viimeiset kotimaasta löytyvät 3-ovisen listat...
Viimeksi muokannut jii_bee, 14.6.2007 8:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”