1.9 tdi lastutus
Valvoja: ffp jäsenet
1.9 tdi lastutus
Eli kyselisin tässä mielipiteitä voimaa.comin force ja turbotecin lastuista tuohon boraani atd(74kw) koneella. Plussia ja miinuksia kaivataan. Kumpi luotettavampi? Kummassa sopivammat vääntö/teho alueet?
.
Mahtaa molemmat olla kyllä aivan riittävän luotettavia.
Molemmilta löytyy varmaan ihan riittävästi erinlaisia variaatioitakin, ihan sen mukaan, mitä halutaan.
Vakiomoottorin tekniikka vaan ei anna mahdollisuuksia niin kovin kummallisiin juttuihin.
Kannattaa kyllä miettiä esim sitä, onko mitään mieltä muutaman nyyttonin takia kohta ruveta kytkinremppaan.
Tai jos omatunto kestää kierrätyksen poiston, niin tuleeko sekin "pakettiin".
Haluaako savua, vai ei.
Tuommoisia toiveita jos esittää, niin eiköhän "se oikea" siitä löydy.
Mehän "loppukäyttäjistä" ei kukaan oikein tiedetä, mitä karttoja loppujen lopuksi muutetaan.
Ja taitaa olla aika vähissä täälläkin ne, jotka pystyy sanomaan miksi toinen muutos on parempi, kun toinen, vaikka se tiedettäisiinkin.
Ihan hyvä neuvo on, että vakiotekniikan kanssa pysyy "kohtuudessa" kaikin tavoin.
Suurin "valinta" tuossa taitaa olla välillä kotimainen-ulkomainen.
Itse olen jo useamman auton kanssa käyttänyt Karalan Mikan palveluita.
Olen ollut tavattoman tyytväinen.
Joillain toisilla on samoja tuntemuksia muiden lastuttajien kanssa, hyvä niin.
Mahtaa molemmat olla kyllä aivan riittävän luotettavia.
Molemmilta löytyy varmaan ihan riittävästi erinlaisia variaatioitakin, ihan sen mukaan, mitä halutaan.
Vakiomoottorin tekniikka vaan ei anna mahdollisuuksia niin kovin kummallisiin juttuihin.
Kannattaa kyllä miettiä esim sitä, onko mitään mieltä muutaman nyyttonin takia kohta ruveta kytkinremppaan.
Tai jos omatunto kestää kierrätyksen poiston, niin tuleeko sekin "pakettiin".
Haluaako savua, vai ei.
Tuommoisia toiveita jos esittää, niin eiköhän "se oikea" siitä löydy.
Mehän "loppukäyttäjistä" ei kukaan oikein tiedetä, mitä karttoja loppujen lopuksi muutetaan.
Ja taitaa olla aika vähissä täälläkin ne, jotka pystyy sanomaan miksi toinen muutos on parempi, kun toinen, vaikka se tiedettäisiinkin.
Ihan hyvä neuvo on, että vakiotekniikan kanssa pysyy "kohtuudessa" kaikin tavoin.
Suurin "valinta" tuossa taitaa olla välillä kotimainen-ulkomainen.
Itse olen jo useamman auton kanssa käyttänyt Karalan Mikan palveluita.
Olen ollut tavattoman tyytväinen.
Joillain toisilla on samoja tuntemuksia muiden lastuttajien kanssa, hyvä niin.
Laittaa haku koneeseen: Karala. Ei taida ihan heti löytyä negatiivista palautetta, paitsi että miestä on hankala saada kiinni. Mutta onneksi Karalan tekemiä autokohtaisia ohjelmia saa myös hänen jälleenmyyjiltä.
Uudelleen ohjelmointi/ ohjelman säätö tarvittaessa käy kivuttomasti juuri siksi koska ohjelman tekijä löytyy samasta maasta.
Uudelleen ohjelmointi/ ohjelman säätö tarvittaessa käy kivuttomasti juuri siksi koska ohjelman tekijä löytyy samasta maasta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”