käykö mk2 golifin pikkupuskin jettaan?
Valvoja: ffp jäsenet
käykö mk2 golifin pikkupuskin jettaan?
eli otsikostahan se kysymys jo ilmenee,tsiikailin tuolta klokkerholmilta pikku takapuskinta mun 2-oviseen jettaan,ei löydy jettaan yleensäkään.onko golffin puskin vastaava,siis samanmittainen että käy?jos ei muuten tietoa niin voisiko joku mitata ystävällisesti omansa ja kertoa ne tänne niin ei tarvii romikselle lähtii mittailee.
-
- -
Mulla oli kyllä jetan takapuskuri golfissa, tarvitsin koukkua ja löyty koukullinen jetan takapuskin sopivasti. Joutui hitsaa uudet mutterit kiinnikkeisiin että jako osu kohdalleen.
Mutten muista että olisi oluut muuten yhtään erilainen, tämä oli siis yhdeksän vuotta sitten että saattanut muistikuvat hieman muuttua
Mutten muista että olisi oluut muuten yhtään erilainen, tämä oli siis yhdeksän vuotta sitten että saattanut muistikuvat hieman muuttua
Mutten muista että olisi oluut muuten yhtään erilainen
No on tuossa Jetan puskurissa vähän enemmän mittaa kuin Golperon vastaavassa:

Jos tarkkoja ollaan Jetan etupuskurikin on hieman erilainen kuin Golffissa...
Vanhat kromit pois ja teippi-kromilistaa tilalle niin kuin toisessa topicissa jo ehdoteltiinkin..?
juu on toi jetan hiiuukan pidempi kuin golffin,en mä sitä meinaa etteikö löydy jetan puskinta purkaamoilta,kyllä kaikki lähiseudun olen jo kiertänyt mutta tosiaan virheetöntä ei löytynyt,kromit varisseet pois,ja periaatteesta en lähtisi tolle kromitarralistan liimailu puolelle,OEM mies on aina oem mies..etsintä jatkuu
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”