Niin, searchia on käytetty, mutta vastaavaa ongelmaa en löytänyt..
Eli pitäisi saada jostain 1kpl spaceri, jonka pääasiallisena tehtävänä olis muuttaa pulttijakoa, ei niinkään ET:tä..
Eli spaceri tulisi pulteilla kiinni napaan (5x100) ja siihen voisi sitten kiinnittää pulteilla tai muttereilla vanteen (5x120 tai 130) en muista kumpi..
Paksuja spacereita löysinkin, mutta niissä on sama pulttijako (kiinnitys/vanteen kiinnitys) Ja sellaisia jotka muuttavat pulttijakoa pulttikehän pysyessä samana (4x100 --> 5x100)
Mutta yhtään omiin tarpeisiini sopivaa spaceria en löytänyt, vai pitäisikö siitä sitten käyttää nimitystä adapteri..
Tiedän sellaisia olevan (olen vaihtanut renkaat yhteen TT:hen, jossa oli porschen vanteet), mutta en vaan tiedä mistä sellaisia alkaa hakemaan.. Ja myydäänkö niitä edes kappaleittain, vai tuleeko aina akselillinen?
Eli jos löytyy linkkejä sivuille mistä sellaisia saisi tai puhelin numeroita mihin soittaa, olisin kiitollinen!
Pulttijakoa muuttavat spacerit? Mistä?
Valvoja: ffp jäsenet
www.drw.fi
kysele sieltä luulen että saat mitä tarvitset
kysele sieltä luulen että saat mitä tarvitset
Kyllä "adapterit" sanalla olisi hakukin tuottanut tulosta.
Eli spacerilla tehdään tilaa (space) ja adapterilla adaptoidaan eli muutetaan, sopeutetaan, mukautetaan jotain.
Noita saa ainakin Tommi's Billetiltä ihan minkälaisia haluaa, tai sitten vaikka FK:lta löytyy ainakin 5x100 -> 5x130 adapterit. Ja FK:ta löytyy vaikka autovaruste.net:stä.
Eli spacerilla tehdään tilaa (space) ja adapterilla adaptoidaan eli muutetaan, sopeutetaan, mukautetaan jotain.
Noita saa ainakin Tommi's Billetiltä ihan minkälaisia haluaa, tai sitten vaikka FK:lta löytyy ainakin 5x100 -> 5x130 adapterit. Ja FK:ta löytyy vaikka autovaruste.net:stä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”