evryllä ei vaikutusta
Valvoja: ffp jäsenet
evryllä ei vaikutusta
eli laitoin sellasen säätö potikan 0-1000 k_ohmia eikä tullu oikein mitään muutosta. Säädin sen ensin että kone rupes rynkyttämääm ja pienensin vähän kunnes kävi normaalisti. alko hehkun valo vilkkumaan. menikö vika tilaan ja veikö se tehot. kerran mulla ei ollu katalysaattori paikoillaan ja valo vilkkui sillonkin mutta auto kyllä kulki hyvin. miten saan valon sammumaan?
mulla ASV koneinen 01 81kw ibiza ei oo takapönttöö ja vapari paikallaan. tuntui ripeältä jo ennen evryä mut nyt en saanu saanu lisää tehoa. konen kyllä rupes takertelemaan tyhjäkäynnillä kun säädintä pyöritti piennemmälle sit pyöräytin vähän takas päin ja kävin koeajamassa mut hehkun valo oli jo ruvennut vilkkumaan ennen kun päsin testaamaan. pitää laittaa toi katkaisin auton sisälle. mistä on kätevin vetää piuhat auton sisälle? kiitoksia vinkeistä.
juu ehottomasti sisälle ne visptaakit ja säätimet. Muuten ei tuu mitää.
yhen kilon potikalla säätö on aika tarkkaa puuhaa, joten ehkä käänsit liikaa pois. Laita silleen että kiepit nousee vähän, sillon ainaki jotain tapahtuu ;)
Joku sopivan kokonen kiinteä vastus sarjaan, ettei mee liian pieneksi ja aiheuta häiriöitä. Audin 2.5:ssa alaraja näkyy olevan vähä yli 200ohm, mut viisaammat kertokoot että paljonko se tuossa vehkeessä pitäs olla
yhen kilon potikalla säätö on aika tarkkaa puuhaa, joten ehkä käänsit liikaa pois. Laita silleen että kiepit nousee vähän, sillon ainaki jotain tapahtuu ;)
Joku sopivan kokonen kiinteä vastus sarjaan, ettei mee liian pieneksi ja aiheuta häiriöitä. Audin 2.5:ssa alaraja näkyy olevan vähä yli 200ohm, mut viisaammat kertokoot että paljonko se tuossa vehkeessä pitäs olla
Hieman vanhahkon topicin nostin ylös mutta ei viittiny uuttakaan tehdä.
Juu eli tullu kokeiltua tuota evryä muutamia kertoja omaan pumppariin (ATD) eikä oo mitää vaikutusta? Vag-comin ja 0-500ohmin potikan avulla säädin polttoaineen lämpötilan 130.5 astetta eikä vaikuta mitää. Myöskään ton alle niin ei vaikuta eikä myöskään savuta sitten yhtään. Ainoastaan kulutusnäyttö näyttää hieman vähemmän mutta tehoihin/vääntöihin ei tunnu vaikuttavan. Tuosta rajalta kun kääntää potikkaa vielä hieman niin ei edes hehkuvalo syty vaan lämpötila vain alkaa laskemaan siitä 130.5C pikkuhiljaa n.40C asteeseen ja siihen jää vaikka kääntää potikan aivan loppuun.
Onkohan jotain ny pielessä vai eikö tuo evry vaan auta noissa pumppareissa mitään? Oon täältä saanu semmosen käsityksen että vaikuttas aika paljonkin ja savuakin hieman tulee joka ei tietenkää sinänsä ole hyvä asia mutta ainakin näkee että vaikuttaa :D Olisko jotain mitä tarkistaa vag-comilla? Muuten kyllä tuntuu ehkä vetävän ihan niinkuin tuon 74kw pitääkin, tosin eihän sitä tiedä vaikka sen pitäis vetää paremmin jo vakionakin...
Juu eli tullu kokeiltua tuota evryä muutamia kertoja omaan pumppariin (ATD) eikä oo mitää vaikutusta? Vag-comin ja 0-500ohmin potikan avulla säädin polttoaineen lämpötilan 130.5 astetta eikä vaikuta mitää. Myöskään ton alle niin ei vaikuta eikä myöskään savuta sitten yhtään. Ainoastaan kulutusnäyttö näyttää hieman vähemmän mutta tehoihin/vääntöihin ei tunnu vaikuttavan. Tuosta rajalta kun kääntää potikkaa vielä hieman niin ei edes hehkuvalo syty vaan lämpötila vain alkaa laskemaan siitä 130.5C pikkuhiljaa n.40C asteeseen ja siihen jää vaikka kääntää potikan aivan loppuun.
Onkohan jotain ny pielessä vai eikö tuo evry vaan auta noissa pumppareissa mitään? Oon täältä saanu semmosen käsityksen että vaikuttas aika paljonkin ja savuakin hieman tulee joka ei tietenkää sinänsä ole hyvä asia mutta ainakin näkee että vaikuttaa :D Olisko jotain mitä tarkistaa vag-comilla? Muuten kyllä tuntuu ehkä vetävän ihan niinkuin tuon 74kw pitääkin, tosin eihän sitä tiedä vaikka sen pitäis vetää paremmin jo vakionakin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa