Elikkäs löin eilen oman kotteron tulille ja ei noussut ahdot joten selvisi että vnt ahtimen siivet ovat silloin auki kun pitäisi olle kiinni eli toimii väärin päin.
Olen kuullut että jotenkin kun aukaisee pakokuoren jä kääntää siipien käyttöakselin 180 astetta niin silloin sen pitäisi muuttua, pitääkö paikkaansa?
Muutuvasiipisestä kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Elikkä ahdin on garetin vnt 320cdi mersusta ja ennen toiminut imukellolla nykyisin on painekello luulin pyöräyttäneeni kellon jo oikealle puolelle niin että se toimisi oikein mutta niin ei varmaan käynnyt (vähän hävettää)
Elikkäs kyljessä on tietääkseni kilon kello nyt kiinni ja siihen tulee paine suoraan imusarjalta. Ottaisin mielelläni kuvia kokonaisuudesta, mutta en pääse tallille.
Elikkäs kyljessä on tietääkseni kilon kello nyt kiinni ja siihen tulee paine suoraan imusarjalta. Ottaisin mielelläni kuvia kokonaisuudesta, mutta en pääse tallille.
Eli tänään tein niin kuin kysyin eli hitsasin käyttöakselin toiselepuolelle pultin eli nyt se toimii oikein. Mutta niin kuin tuossa äsken sanoit ei toimi hyvin paineet satiin nousemaan 0.8 bar kellolla 1.4 bar vetämään lähti vasta 0.8bar jälkeen. Eli pitäsikö tuonne imusarjalta tulevaan letkuun laittaa jonkunlaisia säätimi jotka jarruttaisivat paineen tuloa kellolle. Eli siivet pysyisivät kiinni pitempään? Vai pitäisikö laittaa isompi kello 2.0 bar? Pakopaineile ei ole mittaria kun en keksinyt siihen minkäänlaista systeemiä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 34 vierailijaa