mitä on tehty jotta saa pyöriin 18x9.5 passat 35i
Valvoja: ffp jäsenet
mitä on tehty jotta saa pyöriin 18x9.5 passat 35i
kyselisin miä kukakin on tehnyt muutoksia jotta on saanut pyöriin kun madaltaa reilusi?
Löytyisköhän kuvia vaikka tuommoisesta kävijöiden kalleriasta?
http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=1088
Mitä tässä olikaan tarkoitus pujottaa? Kenties pudottaa jotain, autoa? :D
http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=1088
Mitä tässä olikaan tarkoitus pujottaa? Kenties pudottaa jotain, autoa? :D
joo no tuosta näkee et ne pysyy kaarissakin vielä
http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/6369.jpg
http://www.fvwa.sitefactory.fi/data/6369.jpg
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Eikö olisi helpompi levittää kaaria. Itse alkaisin etsimään hyvää ja halpaa peltiseppää. Kaarien levityskään ei nyt niin mahdoton ajatus ole...
Luulis ainakin helpompaa olevan, kuin iskareiden siirto.. Ja ainakin ulkonäöllisestikin varmasti toimivampi vaihtoehto. Tai jos ei rahkeet riitä, niin pidä korkeus/vaihda renkaat.
Sebastian, no mankeloimalla saa 'venytettyä' peltiä 20-30mm jos osaa asiansa. Eli ei puhuta mistään pokkauksien poistosta.
Ja tosiaan takapäähän näissä on ongelma kun ratas siirtyy eteen päin, silloin on ongelmana ylikokorattaat + reilu madallus. Omassa takana ~100-120mm nyt tipautettu ja melko reilusti ratas/akseli siirtyy takana eteenpäin. Mutta olen koittanut pitää rengastuksen mahdollisimman lähellä orginaalin kehää niin ei siitä muodostu ongelmaa, leveetä ratasta ei saa linttamadalluksella oikein millään takapäähän johtuen justiinsa tuosta etureunan raapimisesta johtuen.
Ja tosiaan takapäähän näissä on ongelma kun ratas siirtyy eteen päin, silloin on ongelmana ylikokorattaat + reilu madallus. Omassa takana ~100-120mm nyt tipautettu ja melko reilusti ratas/akseli siirtyy takana eteenpäin. Mutta olen koittanut pitää rengastuksen mahdollisimman lähellä orginaalin kehää niin ei siitä muodostu ongelmaa, leveetä ratasta ei saa linttamadalluksella oikein millään takapäähän johtuen justiinsa tuosta etureunan raapimisesta johtuen.
Tiedän, mutta pidän sitä siltikin kaarien mankeloimisena. =D
Niin minäkin ;)
Tosin, levitykestä puhutaan kun 2" ylittyy ja peltiä leikataan kuten Pajalle.Com:n olikos se Corrado-projektissa.
Mutta mankeloimallakin saa levitettyä lisää tilaa, väittäähän ne isot pojat että jos tarpeeksi rauhalliseen tahtiin tekee niin ~40mm saa levitettyä, tosin vaatii tarkan lämmittämisen ettei maalilohkea ja pelti venyy nätisti, toisaalta taas ei saa lämmittää liikaa ettei kupli maalit. Mutta harvemmin olen kuullut mankeloitavan yli 30mm ja silloinkin kaarista tulee melko sirpit, joka taas ei omaa silmää miellytä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa