Aihetta koluttu paljonkin täällä, mutta aina kaikissa on kohteena "tehotykki" pata. Eli mitä kaikkea tarvitsee vaihtaa 1.3 kaasutin koneen tilalle vaihdettaessa 1.6 kaasutin pata? Kone+loota ja varmaankin etutolpat + vetarit? Johtosarjaksi lienee käy sama, kuten mittaristoksikin. Pakoputken alku ainakin on eri, mutta varmaan saa loppuputken käymään suoraan? Takajarrut on ainakin samanlaiset rummut ja etujarrut lienee 1.6:ssa isommat?
Juu, ei tarvi ehdotella "tee siitä ennemmin xxL turbo" heti, vaan kyseessä on kilahtaneen 1.3 golfin koneen korvaaminen pihasta löytyvää 1.6 jettaa hyväksikäyttäen..
Golf mk2 1.3 -> 1.6
Valvoja: ffp jäsenet
Kone + vaihteisto, vaihdevivusto, etujarrulevyt 12mm ja satulat sekä mahdollisesti paksummat takajarrusylinterit (mikäli ne jetassasi poikkeavat golffin omista), pakoputken etuosa (vähintään), syyläri.
http://ffp-motorsport.com/tuning/tunpics/mk2tekti.jpg
tuolta selviää tarkemmin.
http://ffp-motorsport.com/tuning/tunpics/mk2tekti.jpg
tuolta selviää tarkemmin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa