Corradon konepelti
Valvoja: ffp jäsenet
Corradon konepelti
Seuraavanlainen ongelma: Tässä päivänä eräänä rupesi moottori takkuilemaan kesken ajon ja lopulta sammui, niinpä sitten suutuspäissäni nykäisin vähän reilummin pellin aukaisu vivusta ja naps...vaijeri poikki! Se ei vielä ole ongelma kun katkesi ohjaamosta vaan, nyt kun vedetään vaijerista niin vänkärin puoleinen lukko aukeaa mutta kuskin puoleinen ei aukea. Eli miten hel****ssä saadaan se lukko auki?
Pidä kahva vedettynä, ja käske kaverin painella/nytkytellä kiinni olevalta puolen peltiä alaspäin. Toimii aika usein.
Toinen vaihtoehto on sitten irroittaa maski (rikkoa) ja ronkkia se lukitus auki. Itsellä kävi näin, juuri sama puoli piti avata kuin sulla. Vaijerista toki vetää samaan aikaan, että saa siitäkin kaiken hyödyn vielä, ettei tarvi sitä sokkaa koko matkaa saada siirrettyä. Ahdas on nimittäin väli.
Uuden vaijrin rasvasin sitten kunnolla ja tulikin todella kevyt konepellin aukaisusta verrattuna aiempaan vaijeriin! Tarkista myös uuden vaijerin toiminta, että vapautusliike on tarpeeksi suuri siinä sokassa molemmilta puolilta, ennen kuin laitat pellin kiinni!
Ja Dopiltahan niitä "uusia" vaijereita sitten saa järkihintaan.
Toinen vaihtoehto on sitten irroittaa maski (rikkoa) ja ronkkia se lukitus auki. Itsellä kävi näin, juuri sama puoli piti avata kuin sulla. Vaijerista toki vetää samaan aikaan, että saa siitäkin kaiken hyödyn vielä, ettei tarvi sitä sokkaa koko matkaa saada siirrettyä. Ahdas on nimittäin väli.
Uuden vaijrin rasvasin sitten kunnolla ja tulikin todella kevyt konepellin aukaisusta verrattuna aiempaan vaijeriin! Tarkista myös uuden vaijerin toiminta, että vapautusliike on tarpeeksi suuri siinä sokassa molemmilta puolilta, ennen kuin laitat pellin kiinni!
Ja Dopiltahan niitä "uusia" vaijereita sitten saa järkihintaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa