3B Passatin katonvaimennus
Valvoja: ffp jäsenet
3B Passatin katonvaimennus
Katto olisi tarkoitus käsitellä vibroplastilla ja alkuperäiset vaimennusmatot pitäisi ensin saada pois. Millä lähtee liima peltipinnasta pois?
Oliko orkkis "vaimennusmatto" "uretaani" levyä vai millaista kamaa, sekä millaisella massalla kiinni kattopellissä? Itellä oli uretaani levyä, joka lähti irti raakasti repimällä. Kattopeltiin jäi "sikamassa" nauhat paikalleen jolla levy oli kiinni kattopellissä. Ne sahasin irti terävällä puukolla, jonka jälkeen puhdistin loput pois T-mallisella mattoveitten terällä, jonka jälkeen kaikki loput irtoavat puhdistin tinsulla. Puhtaan pellin maalasin sahauksesta tulleiden naarmujen vuoksi, jonka jälkeen kesäkuumalla liimailin kattoon 4mm bitumin kauttaaltaan kuumailmapuhaltimen ja 10 cm alumiini telan avulla. Päälle 1 cm vaahtomuovi ja verhous.
Octaviassa oli samankaltainen matto ja liima. Itse hieroin sinolilla kastetulla froteepyyhkeellä, sitten ksyleenillä kastellulla ja viimeiseksi asetonilla. Sinolilla lähti nukka, ksyleenillä enimmät liimat ja asetonilla loput. Kyllähän tuossa hommaa oli hinkata kädet ylhäällä, mutta kyllä se siitä. Taisi tuo froteepyyhkeen karkeus auttaa nukan kanssa?
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa