g2 mittariston vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
g2 mittariston vaihto
no niin eli en löytäny haulla vastaavaa mutta mitä kaikkea tarvitsen 1.3l golffiin että voisin laittaa siihen ajotietokoneen? ihan vaan kokeilun vuoksi että saanko toimimaan. eli mittari kyllä löytyy mutta mitä muuta. eniten mietityttää toi mfa-boksi, olisko kellään ylimääräsenä toimivaa ja mihin hintaan.
joo eli olin ymmärtäny väärin/oikein. ku kaveri sano että joskus on tullu vastaan kojetaulun sisällä semmonen laatikko mis on lukenu "mfa" eikä se tienny mitä sillä tekee..
no sain sen verran aikaan että sain viikset ja ulkolämpötila anturin johon. nyt pitäis alkaa rassaileen kuntoon... ja neuvoja saa laittaa.. tosin en ole käymässä ennen perjantaita foorumilla ku huomenna pitää lähteä leirille kun olen intissä.
no sain sen verran aikaan että sain viikset ja ulkolämpötila anturin johon. nyt pitäis alkaa rassaileen kuntoon... ja neuvoja saa laittaa.. tosin en ole käymässä ennen perjantaita foorumilla ku huomenna pitää lähteä leirille kun olen intissä.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”