Eli mitä eroa on ko. koneilla?
Työnalla on tuommoinen 100kw-malli ja siitä olis tarkoitus kutitella lisää paukkuja ulos.
Edit: Niin ja ainakin väännöissä mitä noista tulee on isot erot ainakin 100/110kw:n välillä melkein 80nm mitä pelkkä ohjelma tuo.
BMW E46 320d 100/110/120kw erot?
Valvoja: ffp jäsenet
tuo 100kw taitaa olla vp44-pumpulla, jossain vaiheessa noita on päivitelty CommonRaileiksi.
Nuo vp44:t on "murheenkryynejä" keston kannalta, käytössä myös audin 150hv ja 180hv v6 tdi:ssä (2- ja 3-mäntäisinä).
Bemari foorumilta vois löytyä jotain juttua virittelyistä..
Isommat tehot varmaankin vaatisi isompia suuttimia, kuten suoraruikkareissa yleensä.
Nuo vp44:t on "murheenkryynejä" keston kannalta, käytössä myös audin 150hv ja 180hv v6 tdi:ssä (2- ja 3-mäntäisinä).
Bemari foorumilta vois löytyä jotain juttua virittelyistä..
Isommat tehot varmaankin vaatisi isompia suuttimia, kuten suoraruikkareissa yleensä.
100kw jakajapumpullinen 280nm vakiona. lastulla tyyliin 120kw 340nm
110kw commonrail-vehjes,joka on itselläni 330nm vakiona. itsellä lastutettu 140kw 400nm.
120kw sama motti mutta olisiko turbossa,ohjelmassa eroa tuohon 110kw versioon
itellä pyöriny mielessä 330d hiluja lykätä tuonne mikäli mahdollista,eli suutinta ja turbiinia
ei oikein bimmerifoorumilla ole tieto-taitoa dieseleistä tänne verrattuna.
110kw commonrail-vehjes,joka on itselläni 330nm vakiona. itsellä lastutettu 140kw 400nm.
120kw sama motti mutta olisiko turbossa,ohjelmassa eroa tuohon 110kw versioon
itellä pyöriny mielessä 330d hiluja lykätä tuonne mikäli mahdollista,eli suutinta ja turbiinia
ei oikein bimmerifoorumilla ole tieto-taitoa dieseleistä tänne verrattuna.
^Tuo on yhen holmesin eli ollaan sen rajan yli milloin lisäcentit ei enää auta..
Eli jakapumpullinen.. hyvä hyvä, ainakaan osien saanti ei pitäisi olla hankalaa..
Nuo vp44:t ovat kyllä ihan v....sta, mutta sopivilla lisämodeilla toimivat kyllä. Tietyt sisäosat kuluvan kyllä siitäkin huolimatta turhan äkkiä dieselille, unohtamatta tietysti sähkömokkulaa..
Eli jakapumpullinen.. hyvä hyvä, ainakaan osien saanti ei pitäisi olla hankalaa..
Nuo vp44:t ovat kyllä ihan v....sta, mutta sopivilla lisämodeilla toimivat kyllä. Tietyt sisäosat kuluvan kyllä siitäkin huolimatta turhan äkkiä dieselille, unohtamatta tietysti sähkömokkulaa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 41 vierailijaa