BMW E46 320d 100/110/120kw erot?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

BMW E46 320d 100/110/120kw erot?

ViestiKirjoittaja LTR » 27.4.2007 12:23

Eli mitä eroa on ko. koneilla?

Työnalla on tuommoinen 100kw-malli ja siitä olis tarkoitus kutitella lisää paukkuja ulos.

Edit: Niin ja ainakin väännöissä mitä noista tulee on isot erot ainakin 100/110kw:n välillä melkein 80nm mitä pelkkä ohjelma tuo.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 27.4.2007 13:03

tuo 100kw taitaa olla vp44-pumpulla, jossain vaiheessa noita on päivitelty CommonRaileiksi.

Nuo vp44:t on "murheenkryynejä" keston kannalta, käytössä myös audin 150hv ja 180hv v6 tdi:ssä (2- ja 3-mäntäisinä).

Bemari foorumilta vois löytyä jotain juttua virittelyistä..
Isommat tehot varmaankin vaatisi isompia suuttimia, kuten suoraruikkareissa yleensä.

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 27.4.2007 21:21

100kw jakajapumpullinen 280nm vakiona. lastulla tyyliin 120kw 340nm
110kw commonrail-vehjes,joka on itselläni 330nm vakiona. itsellä lastutettu 140kw 400nm.
120kw sama motti mutta olisiko turbossa,ohjelmassa eroa tuohon 110kw versioon

itellä pyöriny mielessä 330d hiluja lykätä tuonne mikäli mahdollista,eli suutinta ja turbiinia

ei oikein bimmerifoorumilla ole tieto-taitoa dieseleistä tänne verrattuna.

RKoo
-
Viestit: 82
Liittynyt: 23.7.2003 8:37

ViestiKirjoittaja RKoo » 27.4.2007 22:04

100kw +1cm
110kw +2cm
120kw +3cm
jne...jne.....

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 27.4.2007 23:04

^Tuo on yhen holmesin eli ollaan sen rajan yli milloin lisäcentit ei enää auta..

Eli jakapumpullinen.. hyvä hyvä, ainakaan osien saanti ei pitäisi olla hankalaa..

Nuo vp44:t ovat kyllä ihan v....sta, mutta sopivilla lisämodeilla toimivat kyllä. Tietyt sisäosat kuluvan kyllä siitäkin huolimatta turhan äkkiä dieselille, unohtamatta tietysti sähkömokkulaa..

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 28.4.2007 11:06

eli 4cm+2cm 6cm;)

ja kylille miestelemään

maneesi
-
Viestit: 333
Liittynyt: 13.5.2004 17:36

ViestiKirjoittaja maneesi » 29.4.2007 13:14

mitäs visioita mielessä piristämiseksi?

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 29.4.2007 19:09

No katos kun takatuupparimies tarvii voimaa jotta pysyy tiellä. Pökkii kuulemma ikävästi kun sladit loppuu voimanpuutoksen takia kesken..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa