Irti lähti ja vertailua. Oli:Miten saa jarrutehostimen irti?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

TiPu
-
Viestit: 679
Liittynyt: 28.8.2003 18:28

Irti lähti ja vertailua. Oli:Miten saa jarrutehostimen irti?

ViestiKirjoittaja TiPu » 23.4.2007 9:54

Kyseessä on taas Scirocco, mutta teknisiltä osin vastaa mk1 Golf/jettaa. Olis tarkoitus vaihtaa 22mm jarupääsylinterille sopiva 9" tehostin adapteripulmien takia (tanko polkimen ja sylkän välissä ehkä väärän pituinen). Siellähän on kolme mutteria tulipellissä, mutta niin vttumoisessa paikassa kuin olla ja voi. Ylemmän sain irti, mutta alemmat on tosi pahassa paikassa. Ympärillä olevat johdot ja rojut ei helpota asiaa yhtään..ihmettelen miten yleensäkin noi on saatu pultattua. Mk2 korimallissa mutterit on sitten kabiinissa ja siellä olis tilaa vääntää. Toinen tapa olis irrottaa neljä pulttia itse lautasen päästä, mutta kahoin että yhtä mahdoton homma. Toisessa olis vain yks mutteri vähemmän :/ mitenkä porukka on saanut tehostimen nätisti, ilman verinoroja, irti?

editoin otsikkoa ja noita sylkkätietoja
Viimeksi muokannut TiPu, 25.4.2007 22:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

TiPu
-
Viestit: 679
Liittynyt: 28.8.2003 18:28

ViestiKirjoittaja TiPu » 25.4.2007 22:00

No, lähtihän se irti :) piti vaan muotoilla 13mm lenkkiä jatkovarren kanssa. Eikä vertakaan vuotanut kuin pari senttilitraa..

Laitoin tehostimet vierekkäin ja mitään muuta eroa ei ollut kuin tankojen pituus polkimelle ja kiinnitystapa tulipeltiin. Ei kai ne vaan ole "saman tehoisia" että turhaanko irroittelin, prkl???

Jokatapauksessa tanko polkimelle on eri pituiset ja pitemmässä on kaksi reikää varattuna kiinnitykselle, Tarviiko alkaa mittailemaan-rälläköimään-hitsaamaan vai meneekö kaksreikänen suoraan vanhan tilalle? Kuvahan kertois enemmän kuin tuhat sanaa, mutta akku sanoi sopimuksen irti..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa