Taitaa joku noista moottorin kannatinkumeista olla finaalissa, kun tuntus pakoputki ottavan pohjaan kiinni kiihdytyksessä.
Etummainen kannatin ainakin antaa mottorin nousta 2 - 3 cm, kun autoa liikuttelee vaihdetta vasten. Onko hyvää keinoa todeta mikä noista kannatinkumeista nyt on rikki, toi etummainen varmaan ainakin...
Jos vaihtaisi ton etummaisen ensin, kun sen vaihto vois onnistua alkeellisemmissakin olosuhteissa. Eli voiko moottoria tukea alhaalta päin pukeilla / tunkeilla vai pitäiskö olla kunnollinen nosturi ja ottaa moottori kannatukseen ylhäältä päin?? ( eli mun tapauksessa viedä auto suosilla korjaamolle)
VR6 moottorin kannatinkumien vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 408
- Liittynyt: 3.1.2004 22:24
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa