Auto 1.6 A3 -00. Vakionopeuden säätimen vaijeri tahtoi hypätä kolostaan pois ja takertaa kaasuvivuston liikkeen. Eli pitäiskö tuon säätimen pitää vaijeri aina tiukalla? Tai pitääkö säätimessä olla ns lepotilassa kun kaasuläppä on kiinni niin aina pieni jousi kuorma joka vetää vaijeria kun läppä avataan?
Avasin kyseisen pömpelin ja kasain takaisin nippuun sillä tuloksella ettei säädin enää kytkeydy päälle. Onko mahdollista että vag comilla pitää aktivoida uudelleen säädin päälle vai vaatiiko ollenkaan aktivoimista? Kun pömpelin purin niin akun piuhat oli kiinni , mutta virta ei missään vaiheessa ollut päällä.
Vaijerillinen vakionopeuden säädin
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa