900 kuutiota ja ruisku

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

900 kuutiota ja ruisku

ViestiKirjoittaja lurjus » 18.4.2007 0:53

eli w-twin ja 904 kuutiota tuli hankittua. Viisaammat neuvoo, eli:
-Haluaisin kuulalaakeri ahtimen, joka tuottaa ahdon 98mm* 68mm tasollle. Kierroksille +1500rpm. Mielellään sieltä alhaalta, koska ensimmäisen kesän aion ajella ihan vakiomopolla?

TDIfreak ja valonviejä herätys, kiitos!!!

Marko
ffp jäsen
Viestit: 2996
Liittynyt: 17.7.2003 6:59

ViestiKirjoittaja Marko » 18.4.2007 10:38

En kyllä ollut kumpikaan edellämainituista henkilöistä, mut vastattas silti. Garretin GT-sarjasta saattas löytyä kriteerisi täyttävä ahdin, se että kuinka sen kans sitten käy kun lurjusmaiset sarvet kasvaa sisuskalujen vahvistuksien jälkeen ja haluat lisää mättöä ulos ylhäältä.

Mut kuulis-Garretithan on ihan herkkiä spoolaamaan, vois se vaikka pelatakki.

edit, lisäksi tutustuisin Evo 9 mallin vakiotursakseen, niitä saattas saada jopa ihan edullisesti. Riittää aika moneen hevosvoimaan.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 18.4.2007 10:49

Pakollinen offtopic:

Melko paljon alikokoinen moottori noinniinku v-twiniksi :D

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 18.4.2007 11:14

Onko Ducati 900 Monster?? Olen kade jos on :)

Ipe
-
Viestit: 889
Liittynyt: 23.7.2003 11:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ipe » 18.4.2007 11:29

Varmaan kannattaisi katsella tuolta GT-sarjan alapäästä, eli GT12-GT22

[Viisastelu] Ducatissa ei ole V-moottori vaan L-moottori koska toinen pytty on vaakatasossa ja toinen pystyssä, ainakin Ducatin brosyyriin oli joskus merkitty näin :) [/viisastelu]

Enemmän mua kiinnostaa miten kaksi sylinteriä saadaan W-muotoon.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 18.4.2007 17:00

The Ducati V-twin is unique in that it is a 90 degree "V" leading many to refer to it as an "L-Twin" engine instead. Either usage is correct since a "V-twin" engine is not designated by a specific angle.


:)

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 21.4.2007 0:11

Gidoos kaikille.
Garrettin pienimpiä olen tuossa katsellut ja saanut privana muutaman kiinnostavan ehdokkaankin. Lisää saa tulla jos kiinnostavia ahtimia roikkuu hyllyssä.

Joo ja onhan se tosiaan L-kakkonen ja alikokoinenkin vielä =)
Tarkoitus ei ole hakea huipputehoa, vaan alhaalta lähtevää vääntöä. Tälle kesälle en aio konetta purkaa ja vakiohilppein sen pitäisi kestää hetkellisesti 07-08 ahto, mutta maltillisessa 05 aion pysyä. (saattaa olla että täyskaasulla kone leipoo kiinni tai kampura antaa periksi tai etc etc, jos paineet on liian suuret.
kyllä kevyt pyörä liikkuu jo 135-145hv:n turvin iloisesti.

Mutta lisää yhteyksiä pienten ahtimien myyjiltä. Saa olla vesijäähdytykselläkin.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 21.4.2007 0:47

Huhu, olen myös kuulut että Mitsun Tdo4 hl 13-15 olisi käytetty pyörissä. Ja hyvin olisi toiminu.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.4.2007 15:26

Mikäs huhu tuo nyt on. Eiköhän joka toisesta I/Ö Gigseristä löydy kyseinen ropelli...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa