AAZ kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
AAZ kytkin
Paljonko kestää virittämistä vakio kytkin?
Rupesi luistamaan 30tkm sitten uusittu kytkin, ja autolle on tehty ne perus piristeet kuten välijäähy, kara veistetty, painetta kilon, pikkasen mustaa.
Vai onko ollu kyseessä vaan joku sekunda kytkin?
1.9 TD Golffista siis kyse.
Rupesi luistamaan 30tkm sitten uusittu kytkin, ja autolle on tehty ne perus piristeet kuten välijäähy, kara veistetty, painetta kilon, pikkasen mustaa.
Vai onko ollu kyseessä vaan joku sekunda kytkin?
1.9 TD Golffista siis kyse.
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 3&pagenr=5
edelleen olen tota mieltä.
tollasella mun äitiki nykyään ajelee.
ja riittää vakio asetelma.
edelleen olen tota mieltä.
tollasella mun äitiki nykyään ajelee.
ja riittää vakio asetelma.
Onko kellään kokemusta tollaisista, lähetin hintatiedustelun sinne kun sattui silmään nettivaraosissa.
Ilmoitan hinnan sitte kun saan vastauksen!
National performace
Ilmoitan hinnan sitte kun saan vastauksen!
National performace
Viimeksi muokannut eski, 19.4.2007 21:44. Yhteensä muokattu 12 kertaa.
Tuolla jotain juttua: http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic ... t=national
Joo vataus tuli!
Outoa sinänsä kun itse kattelin tuolta valmistajan nettisivuilta niin löysin kyllä kytkimen sieltä.
Asiasta toiseen Prostreetin sivuilla olevassa hinnastossa sachs race asetelma verollinen hinta
285e ja kävin varaosaliikkeessä kysymässä sitä niin pitkän ettimisen ja puhelun maahantuojalle jälkeen löytyi hintaan 397e.
Hinta pompsasti 112e mistähän noi ninnat on revitty oikeen!
Kiitoksia kyselystä. Pahoittelen, mutta kyseiseen autoon ei ole tarjota
kytkintä. Toivottavasti voin jatkossa tehdä tarjouksia muista tuotteistamme.
Outoa sinänsä kun itse kattelin tuolta valmistajan nettisivuilta niin löysin kyllä kytkimen sieltä.
Asiasta toiseen Prostreetin sivuilla olevassa hinnastossa sachs race asetelma verollinen hinta
285e ja kävin varaosaliikkeessä kysymässä sitä niin pitkän ettimisen ja puhelun maahantuojalle jälkeen löytyi hintaan 397e.
Hinta pompsasti 112e mistähän noi ninnat on revitty oikeen!
Taas uutta hintaa! Kävin toisessa varaosaliikkeessä kysymässä ja katsottiin niin tietokone näytti tuote 3082 999616 hintaan 379e ja
mainitsin sitte myyjälle että us-parts
kauppaa 883082 999616 hintaan 285. Myyjä soitti Us-partsille ja sieltä vahvistettiin hinta 285 ja he
pystyvät toimittamaan sen sinne varaosaliikkeeseen sieltä. Ero tuotteissa on että kalliin tuotenumerosta puuttuu tuo 88 edestä.
Ilmeisesti Us-parts tuo itte niitä maahan ja se toinen hinta on Örumin maahantuoma.
mainitsin sitte myyjälle että us-parts
kauppaa 883082 999616 hintaan 285. Myyjä soitti Us-partsille ja sieltä vahvistettiin hinta 285 ja he
pystyvät toimittamaan sen sinne varaosaliikkeeseen sieltä. Ero tuotteissa on että kalliin tuotenumerosta puuttuu tuo 88 edestä.
Ilmeisesti Us-parts tuo itte niitä maahan ja se toinen hinta on Örumin maahantuoma.
^eski: jep, toi 88-alku on Örumin oma lisä-merkintä tuotteelle... itte ostin pitkän pohtimisen jälkeen paikallisesta moottorikoneistamosta koneremontin yhteydessä Sachsin SRE asetelman sekä orgaanisen massalevyn... Sachsin katalogi lupaa tälle setille väännönkestoa luistamatta 315Nm (+15% turvaraja) eli tän mukaan pitäs alkaa luistamaan vast 350Nm:n jälkeen... mene ja tiedä, mut ainakin viel tuntuu pitävän/toimivan hienosti...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”