nestepää

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

nestepää

ViestiKirjoittaja passat_89 » 9.4.2007 20:57

mistä vois kysellä 11mm nestepäätä passattiin ja mitähän ne maksaa?

Arde
-
Viestit: 116
Liittynyt: 14.11.2005 2:05

ViestiKirjoittaja Arde » 9.4.2007 23:50


passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 11.4.2007 14:04

voiko sen nestepään ite vaihtaa? ja miten ajoitus?

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 11.4.2007 14:12

Helppo homma vaihtaa, sulla vaan on nokkalevyssä toden näköisesti 3,5 tappi niin se pitää viedä jollekin koneistjalle että vaihtaa siihen 4mm tapin koska noissa isommissa nestepäissä on ollut kaikissa 4mm tappi mitä itse olen asentanut, korva kuulolla säädät ajoituksen

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 11.4.2007 14:41

selitäppä mulle ihan perin pohjin että miten se vaihto hoituu.

J.A.K.
-
Viestit: 164
Liittynyt: 7.6.2004 15:15

ViestiKirjoittaja J.A.K. » 11.4.2007 15:52


passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 11.4.2007 22:58

Kun ahtopaineen alaista syöttöä isonnetaan niin pitääkö sitä kalvon jousta löysätä vai kiristää? (Auki vai kiinni päin ruuvia?)

Jetman
-
Viestit: 866
Liittynyt: 24.7.2003 17:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Jetman » 12.4.2007 9:51

lovea karaa lisää, kalvon löysääminen vaikuttaa vain kohtaan missä ahtopaine rikastus alkaa.

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 12.4.2007 21:45

vaikuttaako pelkkä nestepään vaihto vai pitääkö vaihtaa myös nokkalevy?? mulla on 24:nen turbo... miten isonnan ahtopaineita ku siinä ei oo sellasta "ruuvia"

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 13.4.2007 11:58

katkase hukkaportille tulevan letkun ja katot paljonko paineet nousee jos nousee liikaa niin vähennät syöttöä, ja ei tarvi nokka levyä vaihtaa

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 13.4.2007 12:50

siinä on kaksi niitä putkea... kumman katkaisen?

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 13.4.2007 15:50

Se kumpi tulee lähemmäks kellon päätä

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 13.4.2007 18:20

hellurei! ite tekisin niin että katkasisin sen putken ja väsäisin siihe sen "turboruuvin". eipähä heti nakkaa sinne 2bar...

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 16.4.2007 14:21

kertokaa joku että miksi 24 turbo ei nosta ahtopaineita? vaikka hukkaportille menevä putki on poikki. (0,8 bar)

tppkk
-
Viestit: 122
Liittynyt: 15.1.2006 10:38

ViestiKirjoittaja tppkk » 16.4.2007 14:35

lisää syöttöä, vai onko siinä se pop off venttiili imusarjassa,semmoinen musta motukka? jos on niin ruuvi auki ja esim. sopiva putken pätkä millä tukit sen.

tuxo
-
Viestit: 131
Liittynyt: 8.2.2006 15:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja tuxo » 16.4.2007 14:38

Voisikos portti aueta pakopaineen vaikutuksesta...

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 16.4.2007 16:44

syöttöä on niin että hävettää. pop off venttiili on tulpattu.
turbolta hukkaportille menevä putki on irti. eikä siltikään paineita.

mitä siis teen? :)

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 16.4.2007 17:23

turbo rikki

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 17.4.2007 12:00

en oikein usko että olis turbo rikki... olisko mahdollista että hukkaportti olisi koko ajan auki? paineet käy 0,8 kun vedättää ja sitten tipahtaa paineet ja meno loppuu kuin seinään...

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 17.4.2007 13:56

Kyllä toi on mahdollista vedät jollakin jumiin se portti

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 17.4.2007 17:11

mitenhän sen saa jumiin kun siinä ei ole sitä ruuvia millä säädetään paineita...

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 20.4.2007 14:29

mistähän johtuu että tuo 24 turbo ei nosta paineita ennen kuin viitos vaihteella vedättää (1.3 bar) muilla vaihteilla vaikka kuinka komentaa niin ei nosta kuin 0.5 bar

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 20.4.2007 18:13

onko sulla syöttöä? savuaako?

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 21.4.2007 10:25

syöttöä on niin että hävettää... ja savua tulee PALJON

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 21.4.2007 13:10

Hukkaportti vuotaa, taikka ei saa ilmaa

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 21.4.2007 15:15

hukkaportti vuotaa? mä olen repiny sen putken irti millä nousee paineet...

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 21.4.2007 18:01

ootkos muistanu tukkia sen putken mikä tulee ahtopesästä hukkaportille? Eikös siitä tule melko reiluhko ohivuoto jos sitä ei tuki.

passat_89
-
Viestit: 27
Liittynyt: 2.3.2007 20:38

ViestiKirjoittaja passat_89 » 21.4.2007 21:13

siis olen ottanu yhden putken irti että paineet nousis... pitääkö se toinen putki tukkia mikä on siinä mistä turbo imee ilmaa itteensä??

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 22.4.2007 13:34

No oishan se ihan hyvä tukkia mut ei se paljon paineihin vaikuta


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa