Hakusessa ainetta jolla mustat puskurin yms listat saisi loistamaan, ja myös vahajämät saisi poisteltua..
Nimittäin alkaa Autoglymin Bumber Care pullo olemaan loppusuoralla. Onkos raadilla kokemusta muista aineista? - Ts. onko parempaa tavaraa olemassa kuin tuo Autoglymi?
Hoitoainetta puskureille yms.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Itse käytän Cartecin vinyliä. Sitä ei kylläkään mistään autotarvikeliikkeestä saa. Mutta muutamilla fixaamoilla on Cartekin kuluttajateline niin sieltä voi ostaa. en nyt osaa suoralta kädeltä sanoa mistä fixaamosta tampereelta sitä saisi. Mutta itse olen ollut siihen tyytyväinen.
Vinyl vertaansa vailla. Puhdistaa ja suojaa kaikki ulkopuoliset synteettiset osat kuten puskurit, listat, renkaat ja vinyylikatot. Erittäin helppotöinen ja kuivaa nopeasti silkinhimmeään lopputulokseen. Antaa pitkäikäisen suojan.

Vinyl vertaansa vailla. Puhdistaa ja suojaa kaikki ulkopuoliset synteettiset osat kuten puskurit, listat, renkaat ja vinyylikatot. Erittäin helppotöinen ja kuivaa nopeasti silkinhimmeään lopputulokseen. Antaa pitkäikäisen suojan.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”