Kallistuksen vakaajan ''jatkopätkät''
Valvoja: ffp jäsenet
Kallistuksen vakaajan ''jatkopätkät''
Mo. oliskohan kellään kuvaa otsikon mukaisista tuotteista..? elikkäs, kyseessä on vakaajan päihin asennettava jotkut palikat...ettei yli 40mm madalletuissa esim. iv gollfeissa yms.... vakaaja ota vetariin kiinni... Kiitos ja anteeks....=)
http://www.peterbeers.net/vw_roadtrip/GTI/GTI_Mods/Suspension/I_MG_5339.jpg
Tuossa heikko kuva. Jos jollain olisi tarkempia kuvia ja vielä mahdollisesti mittoja. Tuollaiset pitäisi periaatteessa pystyä sorvailemaan itse. Maksavat kuitenkin hunajaa jossain tyyning puljussa.
Tuossa heikko kuva. Jos jollain olisi tarkempia kuvia ja vielä mahdollisesti mittoja. Tuollaiset pitäisi periaatteessa pystyä sorvailemaan itse. Maksavat kuitenkin hunajaa jossain tyyning puljussa.
joo muistan kun entisen auton koiranluista pullahti toiselta puolelta nivel pois kupistaan, niin olipa vaan harvinaisen veemäinen ajettava. töyssyissä tuntu että ensin keula pohjaa ja sitten pomppaa metrin ilmaan :) ei se silti mettään pyrkiny mutta kyllä ei jää huomaamatta jos ei kestä kun meno muuttuu helkatin löllyväksi.
nojoo mut jos teet huolella niin eiköhän ne kestä. kun ottaa huomioon että näkyy monissa autoissa olevan nykyään muovia...
käyt vaikka 4x raidetangon päitä ja jämyä kierretankoa sopiva pätkä väliin ja mutterit lukitsemaan. noi volkkarin koiranluut on kuitenkin suhteellisen lyhyet. raidetangon päissä mahtaa olla samankokonen kierrekin kun koiranluiden pallonivelten päissä. hitsailemaan noita ei varmasti kannata ruveata mistään kohtaa. pidä vanhat kontissa siltä varalta jos pettää mikäli uskollat kokeilla.
E: jaa niin noissa weiteceissä taitaa olla päissä läpipultit puslien sisällä. kasikymppi audissa oli pallonivelet. ja hei on noi weitecitkin kyllä aika kovasti omatekosen näköset tekeleet että...
nojoo mut jos teet huolella niin eiköhän ne kestä. kun ottaa huomioon että näkyy monissa autoissa olevan nykyään muovia...
käyt vaikka 4x raidetangon päitä ja jämyä kierretankoa sopiva pätkä väliin ja mutterit lukitsemaan. noi volkkarin koiranluut on kuitenkin suhteellisen lyhyet. raidetangon päissä mahtaa olla samankokonen kierrekin kun koiranluiden pallonivelten päissä. hitsailemaan noita ei varmasti kannata ruveata mistään kohtaa. pidä vanhat kontissa siltä varalta jos pettää mikäli uskollat kokeilla.
E: jaa niin noissa weiteceissä taitaa olla päissä läpipultit puslien sisällä. kasikymppi audissa oli pallonivelet. ja hei on noi weitecitkin kyllä aika kovasti omatekosen näköset tekeleet että...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa