normaalista kiihdytyksestä toiseksi viimeinen risteys ennen kotipihaa, sammu. pyörii normaalisti vaan ei lähde käyntiin. No tapiola hoiti homman tyylikkäästi, nyt ite kotona ja auto menossa oulun pörhölle. Sen verran kerkisin kattoa koneella ku sattu oleen matkassa että antaa 2 vikakoodia moottorilta:
17970 - quantity adjuster (n146): upper limit reached
p1562-35-00 - -
17971 - quantity adjuster (n146): lower limit reached
p1563-35-00 - -
Pitää aamulla soitella pörhölle... Mitähän nuo vikakoodit on?
Jakopään remmi vaihdettu semmonen 10tkm sitte.
Bora Tdi hajos, vikakoodia pukkaa... pumppu sökö
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
Bora Tdi hajos, vikakoodia pukkaa... pumppu sökö
Viimeksi muokannut tiiselisti, 2.4.2007 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
heh, pitääpä ehottaa pörhön miehelle jos se ny sattuu soittaan.
En kovin paljo tunne tdi:n sielun elämää mutta kiinnostas vaan tietää että mikä siitä sitten oikein hajosi.. tuntuu vähä hullulta, periaatteessa sama, jos hajoaa vaikka rengas niin vaihdetaan koko akseli renkaineen päivineen..
Soitto tuli:
olivat tutkineet ja ohittaneet pumpun sähköhommat, polttoaine ei kierrä... uusi pumppu tilaukseen, arvioi että olis valmis torstaina... No siihen ei nyt tohdi luottaa yhtään mutta toivoa sopii. Ny pitää kuitenki lähteä istuun maantielle ja tienaamaan rahoja tuohon remonttiin... pitää vain ensin keksiä millä pääsee tallille.
En kovin paljo tunne tdi:n sielun elämää mutta kiinnostas vaan tietää että mikä siitä sitten oikein hajosi.. tuntuu vähä hullulta, periaatteessa sama, jos hajoaa vaikka rengas niin vaihdetaan koko akseli renkaineen päivineen..
Soitto tuli:
olivat tutkineet ja ohittaneet pumpun sähköhommat, polttoaine ei kierrä... uusi pumppu tilaukseen, arvioi että olis valmis torstaina... No siihen ei nyt tohdi luottaa yhtään mutta toivoa sopii. Ny pitää kuitenki lähteä istuun maantielle ja tienaamaan rahoja tuohon remonttiin... pitää vain ensin keksiä millä pääsee tallille.
Kannattaa lukasta toi, koskien tdi-tekniikkaa: http://www.volvo-forums.com/index.php?a ... ost&id=696
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
-
- -
- Viestit: 163
- Liittynyt: 26.6.2005 22:48
-
- -
- Viestit: 147
- Liittynyt: 11.9.2003 22:21
Mikäs sen tuon pumpun määränsäätimen hajottaa?
Itestä ainaki alkanu tuntuun että vika taitaa olla tuossa kirjainyhdistelmässä vw... =) Jospa se nyt taas vähä aikaa kestäis.
Pitää illalla käydä vielä säädättämässä ajoitusta ku vag-com näytti että o myöhäsellä, ihmetyttää vähän pörhön touhu ettei pistetä kerralla kohdalleen... ?!? lähtee huonosti käyntiinkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 29 vierailijaa