Bora Tdi hajos, vikakoodia pukkaa... pumppu sökö

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

tiiselisti
-
Viestit: 147
Liittynyt: 11.9.2003 22:21

Bora Tdi hajos, vikakoodia pukkaa... pumppu sökö

ViestiKirjoittaja tiiselisti » 1.4.2007 18:26

normaalista kiihdytyksestä toiseksi viimeinen risteys ennen kotipihaa, sammu. pyörii normaalisti vaan ei lähde käyntiin. No tapiola hoiti homman tyylikkäästi, nyt ite kotona ja auto menossa oulun pörhölle. Sen verran kerkisin kattoa koneella ku sattu oleen matkassa että antaa 2 vikakoodia moottorilta:

17970 - quantity adjuster (n146): upper limit reached
p1562-35-00 - -

17971 - quantity adjuster (n146): lower limit reached
p1563-35-00 - -

Pitää aamulla soitella pörhölle... Mitähän nuo vikakoodit on?

Jakopään remmi vaihdettu semmonen 10tkm sitte.
Viimeksi muokannut tiiselisti, 2.4.2007 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 1.4.2007 19:13

Pumpun vaihtoa ehdottavat luultavasti, määränsäädin jotenkin temppuilee tai johtosarjassa vikaa. Käske katsoa että piuhat on kunnossa.

tiiselisti
-
Viestit: 147
Liittynyt: 11.9.2003 22:21

ViestiKirjoittaja tiiselisti » 1.4.2007 20:21

juu pitää tingata huomenna. prkl ku olis joku paikka oulussa jossa vois ite kattoa mutta ei oike huvita lähteä tuonne vesisateeseen tonkimaan..

tiiselisti
-
Viestit: 147
Liittynyt: 11.9.2003 22:21

ViestiKirjoittaja tiiselisti » 2.4.2007 11:53

kuten TDIfreak sanoi olivat heti sitä mieltä että pumppu vaihtoon. No käskin vielä kattoa johdot ym muut, aiko iltapäivän aikana vielä soittaa.

900e pumppu + 200e työ

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 2.4.2007 12:51

Sano että laittavat samantien J-loppuisen pumpun (11 mm päällä) :).
Pelkän pumpun yläosan vaihtohan tuossa riittäisi mutta hankala on sellaista löytää äkkiä.

tiiselisti
-
Viestit: 147
Liittynyt: 11.9.2003 22:21

ViestiKirjoittaja tiiselisti » 2.4.2007 13:37

heh, pitääpä ehottaa pörhön miehelle jos se ny sattuu soittaan.

En kovin paljo tunne tdi:n sielun elämää mutta kiinnostas vaan tietää että mikä siitä sitten oikein hajosi.. tuntuu vähä hullulta, periaatteessa sama, jos hajoaa vaikka rengas niin vaihdetaan koko akseli renkaineen päivineen..

Soitto tuli:
olivat tutkineet ja ohittaneet pumpun sähköhommat, polttoaine ei kierrä... uusi pumppu tilaukseen, arvioi että olis valmis torstaina... No siihen ei nyt tohdi luottaa yhtään mutta toivoa sopii. Ny pitää kuitenki lähteä istuun maantielle ja tienaamaan rahoja tuohon remonttiin... pitää vain ensin keksiä millä pääsee tallille.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 2.4.2007 15:04

Kannattaa lukasta toi, koskien tdi-tekniikkaa: http://www.volvo-forums.com/index.php?a ... ost&id=696

tiiselisti
-
Viestit: 147
Liittynyt: 11.9.2003 22:21

ViestiKirjoittaja tiiselisti » 6.4.2007 21:05

Pumppu vaihdettu, vaihtoivat takajarrusatulan samalla, 1412e tuli hintaa koko hommalle, pumppu 904e.

IlkkaMoilanen
-
Viestit: 163
Liittynyt: 26.6.2005 22:48

ViestiKirjoittaja IlkkaMoilanen » 8.4.2007 19:38

pörhöllä harvemmin nuo hinta arviot osuvat alakanttiin. itellä arvio 700-800 todellisuudessa 1090 e ilman öljyjä

Patu
-
Viestit: 625
Liittynyt: 24.7.2003 11:21

ViestiKirjoittaja Patu » 9.4.2007 12:41

Mikäs sen tuon pumpun määränsäätimen hajottaa? Voiko noilla evrytyksillä saada kappaleiksi tuota? Ja eikös tuo vika oo se yleisin siinä v6tdi:n pumpussa?

tiiselisti
-
Viestit: 147
Liittynyt: 11.9.2003 22:21

ViestiKirjoittaja tiiselisti » 10.4.2007 13:28

Mikäs sen tuon pumpun määränsäätimen hajottaa?

Itestä ainaki alkanu tuntuun että vika taitaa olla tuossa kirjainyhdistelmässä vw... =) Jospa se nyt taas vähä aikaa kestäis.

Pitää illalla käydä vielä säädättämässä ajoitusta ku vag-com näytti että o myöhäsellä, ihmetyttää vähän pörhön touhu ettei pistetä kerralla kohdalleen... ?!? lähtee huonosti käyntiinkin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 20 vierailijaa