Mistä lyhyt antenni vakion tilalle?
Valvoja: ffp jäsenet
Mistä lyhyt antenni vakion tilalle?
Osaako kukaan sanoa, että mistä (pääkaupunkiseudulla) löytäs sellasen lyhyen radioantennin vakiopiiskan tilalle? Siis luokkaa 10cm-20cm. Ja musta pitäs vielä olla. Ihan vaan kierteellä oleva "töpö"... Etsitty jo Motonet, Biltema ja Hessumobiili.
-
- -
sama juttu, tosin orggisantenilla. pari kertaa olen tuon tehnyt, helppo juttu, näyttää siistimmältä kun mitään tuning antennat ja radiokin taitaa kuulua ihan hyvin.
pihdeillä vaan piiska osa poikki, ja pään voi dipata vaikka mustaan maaliin varovasti kun piiska on sisältä vaaleahko. tämä pätee siis ainakin vag perusantenniin.
pihdeillä vaan piiska osa poikki, ja pään voi dipata vaikka mustaan maaliin varovasti kun piiska on sisältä vaaleahko. tämä pätee siis ainakin vag perusantenniin.
-
- -
- Viesti:
Yleismallinen, löyty useampikin kuin yks hyvä malli. Pitää vaan ostaa "juurineen" eli ns. täydellinen antenni, mutta käyttää sit vaan sen piiskaosan. Mä kattelin ekaks vaan niitä irtopätkiä ja niist ei mieluisia löytynyt. Motonetistä Vantaalta on nuo hankittu. Kaks ostin ja hintaa yhteensä vajaat kakskymppiä. Käy todella moniin autoihin. Pienempi jotain 7-8cm ja isompi luokkaa 15cm. Tälläset...

Mä otin omaan IV Golfiin Honda Civic Type R:n vakioantennin kun sille ei tossa rossivehkeessä ole käyttöä. Se on lyhyt (jotai 15cm) näppärän näköinen ja radiokin kuuluu vähintään yhtä hyvin kuin vakioantennilla, mun mielestä jopa paremmin:) Käy suoraan paikalleen kun vain ottaa sen kierretapin irti siitä vakioantennin juuresta. Varmaa ko. antennia on muute muissakin Hondissa.. hintaa en tiedä, jos vaikka varaosatiskiltä sellasen hakee.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”