Golf iv kytkin

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-JUPE-
-
Viestit: 93
Liittynyt: 18.12.2006 14:00

Golf iv kytkin

ViestiKirjoittaja -JUPE- » 26.3.2007 21:32

Terve!
Kytkintä olen vaihtamassa ja olen harkinnut 150hp tdi golffin kytkintä. millä muutoksilla tuon saa paikalle menemään? Kuinka hintava remontti tulee?

topi
-
Viestit: 452
Liittynyt: 23.7.2003 13:11

ViestiKirjoittaja topi » 3.4.2007 12:28

kiinnostaisi myös tämä sama juttu, kun tuo vakiokytkin alkanu turhan paljon luistaa..

Mizka
-
Viestit: 102
Liittynyt: 13.7.2005 13:40

ViestiKirjoittaja Mizka » 4.4.2007 20:06

Ongelmaksi saattaa muodostua vauhtipyörässä olevat asetelman kohdistustapit, siis jos ne on eri säteellä verrattuna autossa jo kiinni olevaan v-pyörään - olettaen että myös asetelma vaihdetaan järempään. Myös eri alihankkijoiden osissa saattaa olla poikkeavuuksia (Sachs vrt. Luk). Tällöinhän myös vauhtipyörä tulisi vaihtaa vastaamaan isompaa kytkintä, ellei käytä vakiopyörää koneistajalla, joka "tapittaa" pyörän uudella jaolla (ja samalla keventää sitä...).

Tää on siis ihan pähkäilyä, pitäis päästä vertaamaan kytkinpaketteja keskenään, onko niissä edes eroja toisiinsa nähden. ;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa