Mk2 TEHOFILTTERI!
Liekkö tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin koska en täällä köyhässä Karjalassa ole nähnyt yhtään seur. asiaa. Eli miten VARSINAINEN tehofiltteri (esim. Green, K&M jne.) asennetaan? Eihän niitä ruiskunputkia, jotka tulevat vakiokoteloon voi siitä mitenkään poistaa! (tai voi mutta...) Siitä vakiokoteloon tulevasta putsarista olen kuullut lähinnä negatiivistä palautetta. Tästä "kunnon" filtteristä voisi olla jopa apua peltisarjan ja putkiston lisäksi. Oletteko samaa mieltä..? Kiitos kaikille jo etukäteen!
GTI 16V Tehofiltteri
Valvoja: ffp jäsenet
Juu, mittaa se nykyisen koko ja tilaa saman kokoinen filtteri tilalle. Laitoit tehofiltterin vakion tilalle koteloon tai jonkun kartiosuodattimen, niin lisätehoja sillä tuskin saat edes 2 heppaa (ellei vanha sitten ole todella likainen, jolloin saman teholisäyksen saat myös vaihtamalla puhtaan vakiosuodattimen tilalle).
Loppupelissä ainakin minun mielestä siis turhaa, säästä nekin rahat ja osta vaikka 4-1 peltipakosarja ja vapaammin virtaava putkisto, siitä alkaa jo olla tuntuvaa hyötyä (esim. www.martelius.fi)
Loppupelissä ainakin minun mielestä siis turhaa, säästä nekin rahat ja osta vaikka 4-1 peltipakosarja ja vapaammin virtaava putkisto, siitä alkaa jo olla tuntuvaa hyötyä (esim. www.martelius.fi)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”