Eli T4 lämppäri heitti puhaltamasta.
- Lämppärin moottori toimii ok kun syöttää suoraan +12V.
- Moottorille tulevista johdoista mittasin +6-+9V jännitteen, vastusmittaus näyttää nollaa, ampeereja ei kulje yhtään.
Voisko vika olla etuvastuksessa ja missähän se sijaitsee?
T4 lämppärin moottori mykkä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 54
- Liittynyt: 3.11.2004 18:07
T4 lämppärin moottori mykkä
Viimeksi muokannut saastuttaja, 13.4.2008 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 54
- Liittynyt: 3.11.2004 18:07
Nyt on selvinnyt seuraavaa:
Kokeilin uutta "siiliä" etulämppäriin, puhallus alkoi toimia - 5 sekunniksi, kunnes sammui taas. Sen jälkeen ei toiminut enää millään kombinaatiolla.
Vedin johdot takapuhaltajalta etupuhaltajan moottoriin ja puhallus toimi normaalisti.
Eli ilmeisesti vika on ennen tuota siiliä (etuvastus?). VAG-COM näyttää: 01273 Fresh air blower (V2) 00792 35-10
Alkaa olla ideat vähissä. Kuka neuvoisi?
Kokeilin uutta "siiliä" etulämppäriin, puhallus alkoi toimia - 5 sekunniksi, kunnes sammui taas. Sen jälkeen ei toiminut enää millään kombinaatiolla.
Vedin johdot takapuhaltajalta etupuhaltajan moottoriin ja puhallus toimi normaalisti.
Eli ilmeisesti vika on ennen tuota siiliä (etuvastus?). VAG-COM näyttää: 01273 Fresh air blower (V2) 00792 35-10
Alkaa olla ideat vähissä. Kuka neuvoisi?
-
- -
- Viestit: 54
- Liittynyt: 3.11.2004 18:07
Mikä rele on lämmitykselle?
Viimeksi muokannut saastuttaja, 13.4.2008 14:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 54
- Liittynyt: 3.11.2004 18:07
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa