PBT-GF-30 tommonen numerosarja oli maffin päällä kertooko se jollekkin jotain??
Eli olisko toi pierupurgin tekele vaiko oikein bosch in tuote?
Onko tietoa lötyykö tommosta kapistusta nyt esim motonetissä? Vai onko muita vinkkejä mistä käydä kyseleen täältä pirkanmaan alueelta.
Selvennyksen vuoksi..Kyseinen kapistus tulis vr5 mallin Golffiin..
pistinpä tuolla numerokirjainyhdistelmällä gooleen haun ja sieltä löyty kaikenlaista :)
Kaikesta päätellen tuo PBT GF 30 on jokin "yleis numeroiti joka kertoo jotain?"
Löytyykö jokin tarkentava numerosarja jostain muualta siitä härpättimestä jos niin mistä?? (en ole vielä kurkistanut tuon putken alapuolelle josko se numerosarja olisi siellä tyyliin vastakkaisella puolella missä tuo PBT GF 30 oli)
Mielellään ottaisin vastaan tietoja esim 1.8T mahtaa olla tuo tarkentava numero/kirjain sarja.
Mietin vaan sitä josko tuosta mallista kävisi suoraan tuo maffi tähän 2.3 v5 moottoriin kun tehot on samat....
Ja jos muita yhteensopivuus osia on tiedossa niin listata vaan mielelläni niitä lueskelisin.
Kevään jatkoa lukijoille/kirjoittajille
VR 5 Maf/varaosanumero/ 1.8T liekö samat lelut
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Marmori tiski...
Noh tiedän jotta sieltäkin ton maffin saisi....
Mutta jo se että palvelu on siellä perseestä ja muutenkin kysisellä puljalla paska maine ja sen jälkeen jos siinäkin voisi hieman säästää kun ostais muualta niin kaikki voittaisivat...Sillä haluaisin hieman lisä selvitystä tuosta maffista jne.....
Mutta jo se että palvelu on siellä perseestä ja muutenkin kysisellä puljalla paska maine ja sen jälkeen jos siinäkin voisi hieman säästää kun ostais muualta niin kaikki voittaisivat...Sillä haluaisin hieman lisä selvitystä tuosta maffista jne.....
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Asia selvisi...
Ja muuten vitun fiksua porukkaa täällä....
Kävin hakeen uuden maffin ja hintaa oli 41 euroa että silleen..
p.s tuo hinta oli ihan ovh hinta. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
Kävin hakeen uuden maffin ja hintaa oli 41 euroa että silleen..
p.s tuo hinta oli ihan ovh hinta. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa...
Sillä haluaisin hieman lisä selvitystä tuosta maffista jne...
Kaikesta päätellen tuo PBT GF 30 on jokin "yleis numeroiti joka kertoo jotain?"
Tuo PBT-GF-30 on rungon valmistukseen käytetyn muovilaadun merkintä, eli tässä tapauksessa polyesteriä johon on seostettu 30% lasikuitua
ietin vaan sitä josko tuosta mallista kävisi suoraan tuo maffi tähän 2.3 v5 moottoriin
110,60e näyttäis maksavan AGZ ja AQN koneen mittarit orig. osana. Kumpaakaan ei käytetä 1.8T koneissa.
Eikö tuossa nyt ole vastattu osaan noista kysymyksistäsi? Ikävää jos et ole juuri sitä haluamaasi vastausta saanut. Ja jos kerran olet noin edullisen ratkaisun löytänyt, niin eikös sen voi kertoa myös muille?
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
AGZ (hinta/varaosamaailma)
Jep tuohon moottoriin löyty tuo pelkkä anturi hintaan 41 euroa. Siis mukaan ei tullut sitä putken pätkää mihin itse anturi tulee kiiinni mutta enpä sitä tarvinnutkaan.
Tuo anturi oli joku tarvike mutta hyvin pelittää. Boschin valmistama putken kera oli siellä 100 euron nurkilla jos oikein muistan. Kuten edellä on jo todettukin niin 1.8 T koneen maffi ei ole saman.
Tuo anturi oli joku tarvike mutta hyvin pelittää. Boschin valmistama putken kera oli siellä 100 euron nurkilla jos oikein muistan. Kuten edellä on jo todettukin niin 1.8 T koneen maffi ei ole saman.
Nuo Pierburgin maf:it ei välttämättä toimi oikein.. Omaani, ATD koneeseen vaihdoin juuri tuollaisen alle 50€ maksavan pb anturin, joka vastaavuus taulukossa vastasi Boschin numeroa, joka löytyi originellistä...
Tuolla toiminta muuttui ikäänkuin kulmikkaaksi.. Kaasupolkimeen tuli alkuun "tyhjää" ja ahdot pomppasi sitten ylempänä, kuin muulin potkusta... Tasakaasulla oli tietyillä alueilla nykimistä ym. jännää.. Boschin mittarilla sitten toiminta palasi ennalleen..
Tuli vaikutelma, että mittari toimi ikäänkuin on/off tyylisesti..
Tämä siis pumppusuutin dieselissä..
Tuolla toiminta muuttui ikäänkuin kulmikkaaksi.. Kaasupolkimeen tuli alkuun "tyhjää" ja ahdot pomppasi sitten ylempänä, kuin muulin potkusta... Tasakaasulla oli tietyillä alueilla nykimistä ym. jännää.. Boschin mittarilla sitten toiminta palasi ennalleen..
Tuli vaikutelma, että mittari toimi ikäänkuin on/off tyylisesti..
Tämä siis pumppusuutin dieselissä..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa