Eli golf vr6 -93 kyseessä
Aloiti tossa jo 7kk sitten abs jarruja korjaamaan (merkkivalo palaa).
Tähän asti tullut vaihdettua yksi viallinen anturi ja se takapenkin alla oleva ohjausboksi. Anturit on nyt kaikki ehjiä, mittasin ne siitä boksin juuresta eli johdotkin siis on ehjiä.
Tolla koko boksin vaihdolla alkoi toimia sen verran jopa jo että valo sammuu, ja alle 20km/h nopeudessa absit toimii, siis pyörät ei lukkiudu. Tosin sitten kun vauhti on pysähtynyt niin valo syttyy. Jos vauhti nousee yli 20km/h niin sitten valo syttyy ja pyörätkin lukkiutuvat.
Kyselen tässä nyt siksi että onko hyödyllistä ottaa joka kulma auki, voiko olla niin että anturit ois likaset tms? Onko jollain tällaista kokemusta?
Vai mikä ihme siinä vielä voisi olla?
Kyselen siksi että jos siitä anturien putsauksesta on jotain hyötyä mahdollisesti niin sitten teen niin, ennenkuin alan taas yrittää saada autoa piuhan päähän. Ei noi työkalut oikeen kestä kädessä niin siksi kysyn myös etten turhaan ala irroittaa renkaita ja jarruja, kun mulla menee siinä varmasti tuhottomasti aikaa :)
Edit: löysin sitten oman postauksen
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... highlight=
Ton verran mennyt siis aikaa kun viimeeksi olen koittanut korjata.
Muisti on näköjään aika huono :)
VR6,ABS vikaa,joojoo vag-commiin kiinni mutta lukekaa silti
Valvoja: ffp jäsenet
Sitten juolahti mieleen toinenkin kyssäri.
Autossa on automaattinen ilmastointi. Puhallinmoottorille menee oma jännitesyöttö ja säätöpaneelille oma. Säätöpaneeli toimii ok, mutta puhallin pyörii vaan täysillä kokoajan, ei välitä säätöpaneelista. Oon tota tunteja tutkinut mutta en vaan keksi mikä siinä on. Ajattelin tehdä väliaikaisen virityksen että voin edes pitää puhallinmoottoria akunkengässä kiinni. Eli katkaisijaa sen pääsyöttöön. Ja lisäksi silleen että voisi edes parilla portaalla säätää pyörimisnopeutta. Syöttöjohto on paksu ja sillä on 30A sulake. Millainen katkaisija/säätövastus siihen?
Autossa on automaattinen ilmastointi. Puhallinmoottorille menee oma jännitesyöttö ja säätöpaneelille oma. Säätöpaneeli toimii ok, mutta puhallin pyörii vaan täysillä kokoajan, ei välitä säätöpaneelista. Oon tota tunteja tutkinut mutta en vaan keksi mikä siinä on. Ajattelin tehdä väliaikaisen virityksen että voin edes pitää puhallinmoottoria akunkengässä kiinni. Eli katkaisijaa sen pääsyöttöön. Ja lisäksi silleen että voisi edes parilla portaalla säätää pyörimisnopeutta. Syöttöjohto on paksu ja sillä on 30A sulake. Millainen katkaisija/säätövastus siihen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”