Karmann Ghian veropäätöksiä
Valvoja: ffp jäsenet
Karmann Ghian veropäätöksiä
Onkos joku tästä porukasta hakenut veropäätöksiä noille Ghioille tai tietää jonkun joka olisi hakenut? Jos tuollaisen joskus ulkomailta hakisi, niin miten paljon niistä mahtaa joutua veroa maksamaan? Ovat kuitenkin sen verta vanhoja jo ja hyväkuntoiset maksavat n. 8000€. Ei kai tuota käytetä vertailuna tullissa..? Ottoauto.de ei antanut kaivattua tulosta.
On tuo kuitenkin upein koskaan tehty VW, olisi erittäin mukava sellainen joskus omistaa. Projektina tosin kiinnostaisi.
On tuo kuitenkin upein koskaan tehty VW, olisi erittäin mukava sellainen joskus omistaa. Projektina tosin kiinnostaisi.
Viimeksi muokannut Levis, 16.3.2007 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kappas kehveliä, niinpä onkin...täytyi oikein käydä asiaa tutkimassa tullin sivuilla.
Melkein voisin sanoa, että jälleen kerran aivan toooodella loistava ratkaisu....hyvä tulli.
Anyways, itse löysin ottoauto.de sivuilta yhden Karmann Ghia tullaus päätöksen:
KARMANN GHIA 1.2 2D bensa, rek. 12kuukausi 1958, verotusarvo 200€ ja autovero yhteensä huimat 64,49€, päätös tullut ulos 12. 2006.
Ei kuulosta mielestäni mitenkään pahalta, vai kuinka?
Melkein voisin sanoa, että jälleen kerran aivan toooodella loistava ratkaisu....hyvä tulli.
Anyways, itse löysin ottoauto.de sivuilta yhden Karmann Ghia tullaus päätöksen:
KARMANN GHIA 1.2 2D bensa, rek. 12kuukausi 1958, verotusarvo 200€ ja autovero yhteensä huimat 64,49€, päätös tullut ulos 12. 2006.
Ei kuulosta mielestäni mitenkään pahalta, vai kuinka?
KARMANN GHIA 1.2 2D bensa, rek. 12kuukausi 1958, verotusarvo 200€ ja autovero yhteensä huimat 64,49€, päätös tullut ulos 12. 2006.
Ei kuulosta mielestäni mitenkään pahalta, vai kuinka?
Löysin minäkin tuon, mutta en uskonut että tuo oikeasti voi olla noin pieni? Sen takia tämän topikin pistin pystyynkin, että hieman lisää tietoa asiasta saisin.
Tollanen Ghia vaan olis niin cool, madallus sopivaksi, mahdollisimman leveät vanteet alle ja mahdollisimman orkkiksena pyrkisi muuten pitämään.
Kai nyt noiden verotusarvon luulis olevan aika lailla isompi, kun pelkkä etulokasuojakin maksaa päälle tonnin :D:D Meiltä muuten kans äijältä löytyy tommonen -64 vuosimallia oleva yksilö, mut on kyllä niin pahasti ruostunu et taitaa olla ikuisuusprojekti, jos jonain päivänä ottas mikin käteen ja alkais liimaan takasin kokoon :)
verotusarvonnassa saatu tasan 200,00 euroa - mistä tuo summa repäistiin, jäänee jälkipolville ikuiseksi arvoitukseksi. Maksettavaa kertyi yhteensä 64,49 eur.
Toi on kopioitu kaverin tekstistä,joka toi orig. -59 rättikattoluukullisen kuplan ruotsista,on harvinainen.
Mutta se verotusarvo voi olla ihan siitä kiinni,minkä sarjan hedelmiä se arpakone antaa,näköjään... :)
Saakos noihin Karmaneihin mitään varaosia kuten valoja yms. Mitkä ovat sellaisia osia, joita ei meinaa helpolla löytää? Lähinnä ulkoiset osat kiinnostavat, koska sisusta ei ole oman mittapuun mukaan niin tärkeä, vaikka ei orkkista olisikaan. Kuten penkit ja verhoilut voi hyvin soveltaa jostain toisesta autosta ja verhoilla uusiksi.
valoja saa, tosin t34 karmanniin ei niitäkään. Peltiosia heikosti, ja jos löytyy niin hinta on aina kohdallaan. kannattaa etsiä mahdollisimman valmis yksilö ja tehdä siitä, mieluummin jopa valmiiks museoitu tms niin on varmasti ok kuntoinen. Jos maksat valmiista 8tonnia se kannattaa. Jos ostat projektin parilla tonnilla, sillä seuraavalla kuudella tonnilla et edes pellitä ja hommaa puuttuvia nippeleitä siihen.
Ja se on kylmää faktaa!
Nim. seurannut sivusta, sekä moottoroinut -58 karmannin elvyttämistä johon meni 11 tonnia sen parin tonnin ostohinnan lisäks. Tuli museoauto tosin.
Ja se on kylmää faktaa!
Nim. seurannut sivusta, sekä moottoroinut -58 karmannin elvyttämistä johon meni 11 tonnia sen parin tonnin ostohinnan lisäks. Tuli museoauto tosin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa