kuinka paljon passatti tonttiin?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
kuinka paljon passatti tonttiin?
eli tulossa 225/35/19" kumit vanteet ja passatti (3b) on tunnetusti aika traktori :D eli onko parempi vaihtoehto tilata 55/40mm? vai 40/40mm? kun muistelisin jossain passatissa olleen 40/40mm ja keula jää aika ylös verrattuna perään? pankaa kuvia jostain madalluksista jos löytyy?
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
Noista kahdesta valitsisin ehdottomasti 55/40 tiputtavan sarjan, koska passatissa tuppaa esiintymään monesti keulimista. Itselläni oli aikaisemmin 40/40 tiputtava ja siinä oli juuri tuo sama ilmiö, että keula näytti olevan korkeammalla vaikka helmalinja oli aika tasan edestä ja takaa. Paremmalta näyttää ainakin omaan silmään, että keula on alempana. Tosin nyt on säädettävä hommattu niin ei mene enää kohti taivasta.
olishan se säädettävä hyvä, mut kuitenkin sen kerran säätäis ni se olis siinä? ni ei viittis siitä maksaa yli tuplat perus sarjaan verrattuna... ;( vaikka sillä sais sen sitten sen korkuiseksi kuin mielyttäis...
Itselle säädettävä alusta on nykyään välttämättömyys, JOS autoa madallan. Kerran säädettävä aina säädettävä. Näin ainakin itsellä kävi. Suomen talvi (se mikä siitä on jäljellä) ei tiedettävästi suosi kovin matalia autoja. Itse en ainakaan halua autoa särkeä talvella, esim. kuraläpistä putoaviin h*lvetin koviin jää paakkuihin. Joten auto nousee aina normaali korkeuteen talveksi, kesällä sitten vaikka se -65mm. Auto on niin helppo nostaa ja laskea, homma onnistuu vaikka tien päällä tunkin kanssa, jos sikseen tulee. :)
Ja nythän tarkoitin nimenomaan vain korkeussäädettävää alustaa, joka itselle riittää.
täältä löytyy 40/40 madallettu...
http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=auto&id=1529
enempää en ainakaan ite madalla omaani, kun takavetarit paukkuu terävissä kuopissa jo nyt kiinni..
http://www.ultimatevw.com/autot/?cmd=auto&id=1529
enempää en ainakaan ite madalla omaani, kun takavetarit paukkuu terävissä kuopissa jo nyt kiinni..
itelläni löytyy passatti madallettuna juuri tuo 55/40. oon ollut ihan tyytyväinen, vaikka muutoskatsastus tuotti ongelmia, esim piti ottaa pohjamuovit pois ja työntää auto siihen nosturille missä mittasi pohjan korkeuden samalla kun nosti lokarin kaaresta autoa hieman ylemmäs :D
kuva tuossa
http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=208
vanteet tosin 17" originellialut :)
kuva tuossa
http://ffp-motorsport.com/kavijat/index.php?id=208
vanteet tosin 17" originellialut :)
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
mulla on tulossa ensimmäinen korkeussäädettävä alusta, miten sen korkeuden säädön kanssa että onko sitä kierrettä siinä kuinka paljon? millimetreinä sen verran kun on madalluksen säätöä? eli säätö on 40-65mm. eli jos ruuvaan sen prikan/mutterin mikä lie niin ylös kun saa niin sillon se on ton 40mm? niin meneekö ne kierteet käsikädessä ton määrän kanssa eli jos ylä asennosta ruuvaan 15mm alas kierrettä pitkin niin onko se sillon 55mm? huom. älkää pitäkö tyhmänä en ole edes ennen korkeus säädettävää nähnyt niinku irrallisena vain perus settejä... :D
Itse en ole ikinä korkeussäädettävää alustaa omistanut ja sen takia pistää silmään nää ihmiset jotka puhuvat säätävänsä alustaansa pari kertaa vuodessa.
Eikö siinä kuitenkin mene joka kerta pyöränkulmat vituilleen, kun sitä korkeutta säätää? Vai kompensoitteko te niitä kulman muutoksia säätämällä jostain muualta samalla?
Eikö siinä kuitenkin mene joka kerta pyöränkulmat vituilleen, kun sitä korkeutta säätää? Vai kompensoitteko te niitä kulman muutoksia säätämällä jostain muualta samalla?
Supersportin säädettävästä ei kokemuksia, eikä kuulopuheitakaan?
Mutta jos on 700e vara siottaa, niin jostain se loput 300 kaivetaan, että saadaan KW'n säädettävä alle. Mulla on muutama sarja jäänyt mietintään. Mutta kun ei tiedä niitten todellista madallusta. Esim. KW'n 35/35, jota myydään tällähetkellä saksan hinnoin.
Tai sitten H&R'n jouset ja jokin "laadukkaampi" sportti tolppa.
Miten noita muutes voi keskenään sekotella. Voinko ottaa jouset toiselta valmistajalta ja sitten tolpat taas toiselta?
Eikös niissä pään muodot ole aina vakiot? Kertokaas nyt, ennenkuin meen tilaileen mitään.
-J-
Mutta jos on 700e vara siottaa, niin jostain se loput 300 kaivetaan, että saadaan KW'n säädettävä alle. Mulla on muutama sarja jäänyt mietintään. Mutta kun ei tiedä niitten todellista madallusta. Esim. KW'n 35/35, jota myydään tällähetkellä saksan hinnoin.
Tai sitten H&R'n jouset ja jokin "laadukkaampi" sportti tolppa.
Miten noita muutes voi keskenään sekotella. Voinko ottaa jouset toiselta valmistajalta ja sitten tolpat taas toiselta?
Eikös niissä pään muodot ole aina vakiot? Kertokaas nyt, ennenkuin meen tilaileen mitään.
-J-
^http://www.kitupiikki.net tuolta saa FK:n kokosarjaa 339€. Itte laitoin viime kesänä ja kyllä tyytyväinen olen ollu.
Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa supersportin 40/40 alustan kanssa, perä ei tippunut juuri yhtään? Edellisessä variantissa oli fk:n40/35 ja siinä perä tippu sillai et rengas melkein kaaren tasassa, nyt varmaan 4 senttiä väliä. Jouset ovat lappujen mukaan oikeat. Pitääkö hommata uudet vai näyttää rälläkkää.
Kirjotellaan tähän vanhaan...
Eli onko jollain tollanen setti Passatissa? Jos on nii olisin kiitollinen jos joku laittas kuvaa autostaan.
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... §ion=c
Eli onko jollain tollanen setti Passatissa? Jos on nii olisin kiitollinen jos joku laittas kuvaa autostaan.
http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... §ion=c
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa