KW alusta kolisee (Jetta V) KUNNOSSA
Valvoja: ffp jäsenet
KW alusta kolisee (Jetta V) KUNNOSSA
Eilen tuli laitettua KW Var I alle ja se kolisee etupäästä. Kaikki pultit/mutterit on kireällä, mutta kulmat on tietenkin vielä päin v***ua. Mistäköhän moinen johtuu ja mitä kannattaa tehdä ensin?
Viimeksi muokannut Ville R, 15.3.2007 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Veikkauksia: Iskarin yläpään laakeri.
Tekee juuri sellaista kolinaa terävemmissä kuopissa.
Sitä ei oikein voi testata ku ottamalla irti ja vaihtamalla uuteen.
Käsin huomaamaton väljyys tulee esiin jäykemmillä tolpilla.
Yleensä vakio iskarit kun on niin pehmeät, niin ei tunnu ne kolinat,
vaikka olisikin vähän väljää.
edit. Uudet varaosa kaupasta maksaa jotain 10-20e kpl
Riippuen mistä ostaa.
edit2. Tosiaan kyse oli kin vitos jetasta... en tiedä tarkemmin sen rakenteita.
Tekee juuri sellaista kolinaa terävemmissä kuopissa.
Sitä ei oikein voi testata ku ottamalla irti ja vaihtamalla uuteen.
Käsin huomaamaton väljyys tulee esiin jäykemmillä tolpilla.
Yleensä vakio iskarit kun on niin pehmeät, niin ei tunnu ne kolinat,
vaikka olisikin vähän väljää.
edit. Uudet varaosa kaupasta maksaa jotain 10-20e kpl
Riippuen mistä ostaa.
edit2. Tosiaan kyse oli kin vitos jetasta... en tiedä tarkemmin sen rakenteita.
Asiaan liittyen. Yksi kappale neloskorisia tullut vastaan, jossa patruunan kiinnitys runkoon oli löystynyt. Eli se kierteillä oleva "kansi" oli löystynyt sen verran että patruuna pääsi elämään omaa elämäänsä. Tuntee kyllä jos pääsee iskarin varresta vääntelemään vaikka nosturilla.
Mulla kävi tuo Corradossa FK Könighsportin kanssa. Pitää muuten just samaa ääntä kuin yläpäästä löysällä oleva iskari tolppa. Näin siis G60 Corradossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa